سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 14 خرداد 1403
  • رحلت حضرت امام خميني -ره- رهبر كبير انقلاب و بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران، 1368هـ ش
  • انتخاب حضرت آيت الله خامنه‌اي به رهبري، 1368 هـ ش
27 ذو القعدة 1445
    Monday 3 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۱۴ خرداد

      تنهائیه لایق تو(خدا)

      شعری از

      وحیدغفاری(فردین)

      از دفتر آرزوهای محال نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ۰۵:۴۴ شماره ثبت ۵۱۸۷۶
        بازدید : ۶۶۸   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر وحیدغفاری(فردین)

      تنهایی دیگه شده،همدم همیشگی م * نباشم تنها یه لحظه،مختل میشه زندگیم
      قدیما می ترسیدم که،لحظه ای تنها باشم * دور بشم از رفقا،غائب جمع ها بشم
      وقت غم و غصه هام،میشدن همدم من * نمیدونی چه بلایی میارن بر سر غم
      نمیدونم چرا با تنهائیام،رگ زدم و خو گرفتم * منحرف ترین مسیر،توهم دارم یا خفته م
      مث یه باتلاق قاتل،راه نذاشته جز تباهی * انگاری نفرینم کردن،یا جزاءس واسه گناهی
      ای خدا،خالص و عاجز شدم و من عاشق تو * کمک کن تنها نباشم،تنهائیه لایق تو.
         ___________________________
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر
      ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

      بهارک

      ،

      فاطمه باقری (سایه)

      ،

      وحیدغفاری(فردین)

      نقدها و نظرات
      بهارک (دختر پاییز)
      يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ۰۸:۳۱
      ... خندانک خندانک ....

      درود مانا باشی ب مهر

      ... خندانک خندانک ...

      ای خدا،خالص و عاجز شدم و من عاشق تو *
      کمک کن تنها نباشم،تنهائیه لایق تو

      .... خندانک خندانک ...

      زیباست...زیبا..زیبا.زیبا

      ... خندانک خندانک ...
      وحیدغفاری(فردین)
      وحیدغفاری(فردین)
      چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ۲۳:۴۶
      درود بر شما.شما لطف دارید.
      ارسال پاسخ
      يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۱
      درود بزرگوار
      قلمتان نویسا خندانک خندانک خندانک
      وحیدغفاری(فردین)
      وحیدغفاری(فردین)
      چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ۲۳:۴۷
      درود بر شما.سروری.
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0