سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 21 خرداد 1403
    4 ذو الحجة 1445
      Monday 10 Jun 2024
      • روز جهاني صنايع دستي
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۲۱ خرداد

      قرص صدات

      شعری از

      هانا زارعی

      از دفتر مجموعه ی دختر مردم نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ۰۰:۰۰ شماره ثبت ۴۹۹۳۳
        بازدید : ۵۸۴   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      گفتی بمون پای منِ عاشق
      رفتی و این دل، داغدارت شد
      گفتی عزیزم زنگ خواهم زد
      عمریست گوشی بیقرارت شد
      رفتی نگفتی چشم در راهم
      هی بی کسی ها حمله ور میشن
      مثل دوتا چشم به خون خفته
      هرشب به بالینم سحر میشن
      هی توو خیالاتم کفن پیچم
      هی میپرم از خواب با وحشت
      میترسم و میمیرم از غصه
      انگار که یک قرنه هرساعت
      یک عمره دارم میشمرم تا صب(ح)
      یک عمره گوشی تووی دستامه
      میخوام صداتو بشنوم بازم
      قرص صدات درمون بغضامه
      #هانا_زارعی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
      يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵
      درود بر شماخندانک
      مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
      يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱
      به نظرم دوباره ویرایشش کنی بهتر میشه
      به ویژه اینکه یه جاهایی محاوره هست یه جاهایی نه
      پیروز باشی قلمت سبز خندانک خندانک
      جواد مهدی پور
      يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۴:۰۱
      سلام و عرض ادب بانوی زارعی گرامی
      خندانک خندانک خندانک
      فاطمه دلاور
      يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۷:۱۴
      ک عمره دارم میشمرم تا صب(ح)


      یک عمره گوشی تووی دستامه


      میخوام صداتو بشنوم بازم


      قرص صدات درمون بغضامه خندانک خندانک خندانک خندانک
      حسين زرتاب
      يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۹:۵۶

      خندانک خندانک خندانک خندانک
      دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ۰۶:۰۵
      زنگے زدم به او ڪه بگویمـ بهار شد...
      از دوریت عزیز...دلمـ بی قرار شد...
      اما دریغ و درد یڪي گفت پشت خط...
      او رفت و این شماره به من واگذار شد...
      .
      احساس حسینے
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0