سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        کدامیک ؟ 1 یا 2 ؟

        شعری از

        عیسی نصراللهی( تیرداد)

        از دفتر غم نامه نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۲:۵۲ شماره ثبت ۴۷۹۳۵
          بازدید : ۲۹۱   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)

        کدام بهتر است؟ 1 یا 2 ؟

        و اما هم اینک که برایتان مینویسم( حوالی غرب و جنوب غرب را گردوغبار شدیدی فرا گرفته که امانمان را بریده است....بدین منظور فی البداهه ی زیر مزید استحضار است:



        1-(میهمان ناخوانده)


        " جانم گرفته شد از این گرده ی غبار "
        "چه زود فرسوده شدم از قصه ی بهار"
        باید که بشویم این نیسان یار خویش...
        "درامتداد خاکی و بر شانه ی غبار ..."



        2-یک سپید


        دلم چقدر شور میزند
        غصه که میخورم:
        " روزه ام قضا میشود "


        عیسی نصراللهی تیرداد 95/3/27
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۰۶:۰۲
        دروداستاد...دومی رابیشتر پسندیدم خندانک خندانک خندانک
        محمد علی شیردل
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۰۶:۱۷
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰
        درود ها
        زیبا سرودید بزرگوار خندانک خندانک
        مهدی حق طب
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۴۳
        سلام...
        زیبا سرودید بزرگوار...
        ا خندانک خندانک خندانک
        یدالله عوضپور    آصف
        يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ۰۶:۴۴
        دوست خوبم جناب تیرداد
        سلامتان باد
        ودر گردو غبار تهران سلامتی همراهتان
        براستی که چقدر زود بهار گم میشود زیر غبار
        عزیزم دربند خوب وبد نباش فقط بنویس ، همین
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        امید مرادی
        يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ۲۲:۰۶
        سلام همشهري
        كوتاه خوبي بود ممنون خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0