سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • روز اسناد ملي
28 شوال 1445
    Monday 6 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

      کوچ

      شعری از

      مرتضی درویشی ( اشکان)

      از دفتر از تنهایی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹ شماره ثبت ۴۶۲۱۲
        بازدید : ۸۳۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مرتضی درویشی ( اشکان)
      آخرین اشعار ناب مرتضی درویشی ( اشکان)

      تا به یادم غمِ کوچ و سفرت می آید
      به سراغم هوسِ فتنه گرت می آید
      عجبا حالت من با شب گیسویِ دراز
      چه به «  تکویر و نُجومُ انكَدَرَتْ  » می آید
      و چه هنگامه ی سختی ست که از شهرِ رقیب
      هر زمان عطرِ تنت یا خبرت می آید
      آمدم تا به تو ابراز کنم عشقم را
      و بگویم که به دل دردسرت می آید
      آه ...گفتی که چه شعری تو سرودی احسنت
      مرحبا وه که خوشم از هنرت می آید!
      هرکسی گفت که عاشق شده ، من خندیدم...
      و به هر آنچه بخندی به سرت می آید

       
      مرتضی (اشکان) درویشی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۴۷
      درود گرامی
      غزلی ناب و زیباست خندانک خندانک خندانک
      زهرا حسین زاده
      شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۲:۵۸
      سلام بزرگوار
      بسیار زیبا
      پیروز باشید خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شفیعی (شاهرخ)
      شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹
      سلام دوست خوبم
      ممنون و افرین به سرایش زیبایت
      نیره ناصری نسب
      شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۷:۳۳
      درود بر شما بزرگوار
      هرکسی گفت که عاشق شده ، من خندیدم...

      و به هر آنچه بخندی به سرت می آید

      زیبا سرودید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      فریبا غضنفری  (آرام)
      شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۲۱:۵۴
      خندیدید اینم عقوبتش خندانک
      برقرار باشید خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0