جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر جواد آتشبار (غافل)
آخرین اشعار ناب جواد آتشبار (غافل)
|
......«وعده سر خرمن».....
بیا جانا ببین ، جایت چه خالیسـت...
تو باشی حالِ من ، بسیار عالیست...
مرا عشــقت به دل ، از کودکی بود...
قرارِ پیـــری اَم ، از نو نَهــالیســــــت...
چورفتی خُشک شـد ، گلهای گُلدان...
وحالا نوبـَتِ ، گلـــهای قالیســــــت...
بِگریَم در فراقَـــت ، همـــچو باران...
هوایِ دیده ام ، جِنسَش شُمالیست...
زِ لَبخندَت شـــُدَم ، درگیــر با خود...
که اینهَم نوعی از،خوداشتغالیست...
مرا دادی به خَرمَن وعده ، بنـــــگر...
که خَرمَنها دِگر ، مَملو زِ شالیـست...
تماشا کن که مَه ، در نیـمه ی ماه...
زِ هجـرِ تو ، رُخِ بَدرَش هِلالیست...
نشـــان دِه بر منِ گُمراه ، راهـــی...
نگاهم بی تو ، سرد و لااُبالیست...
خدا دادست بر من ، داغ هِجرت...
اگر شِکوِه کُنم ، نعمت زوالیست...
#جواد_آتشبار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.