آری، سوزنبانی کار طاقت فرساییست
سوزنبان ، دستانش باز است
برای فجیح ترین قتلها ، یا پیوند دادنِ اعضاء
تنها ، قبل از ورود به فرعی ، تفویضِ حکم می شود
شایدم ، ...... داخل میدان
اگر نَفَس کم آورد ،.سوزنبان ......... ؟
چه ؟
خوب ، نیمکت نشینی و.......
برخی نیز جورچین و ارتقاء ...........
اوج
و در آنجاست که بارو ها برچیده می شوند
خط ها یکی می شوند
حتی ، فسیلها هم ، این را گفته اند
مراقبتِ نفس ، نَفَس می خواهد
از زمانهای نه چندان دور
جهش ها بیشتر شده اند
برخی ها حذف شده اند، ... برخی ها
برخی نیز ، تکامل یافته اند
ما وارث رفتاریم
هرمونها ، نسخه پیچند
خطِ برخی بد خط ، که عجولا نند
خطِ سایر ......... ، خوشنویسانِ صبور
خوب
کدام یک سکان دارِ جهشِ دیگری در نسل فردا خواهند بود؟
غربالگری ، .... از اینجا آغاز می شود؟
پس سوزنبانی کار طاقت فرساییست
سوزنبانی در این خطوط ...
مردِ کهن می خواهد
--------------
رامینا رافعی
11/5/1394