سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • روز اسناد ملي
28 شوال 1445
    Monday 6 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

      آینه

      شعری از

      علی صمدی

      از دفتر بهترینم باش نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۴۶ شماره ثبت ۴۳۳۳۰
        بازدید : ۴۲۷   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی صمدی

      آمد و در آینه تا جا گرفت
      شورش بالای تو بالا گرفت
      آینه تصویر تو را دید و گفت
      میشود اینگونه چوگلها شکفت
      با عطشی زلف تو از پشت سر
      ریخته احساس تو را تا کمر
      گم شده در جنگل گیسوی تو
      سوزن اندام تو در موی تو
      چرخ زدی با همه طنازی ات
      با سر پر شور و شرر بازی ات
      خانه به رقص آمد و چرخید باز
      عاطفه از شوق تو خندید باز
      مثل تو من در کف رقاصی ام
      مثل تو با این تب وسواسی ام
      جان مرا زنده به آتش زدی
      تشنه کشیدی و به آبش زدی
      جسم مرا آفت بی جان شدی
      پشت همان وسوسه پنهان شدی
      شانه کشیدی و هراسان شدم
      مرحله در مرحله حیران شدم
      فتنه به گیسوی خود انداختی
      یکسره تا فتح دلم تاختی
      ارتش مشکین تن مژگانی ات
      حکم مرا داده به زندانی ات
      خنده زدی همهمه آغاز شد
      مرغ سخن قافیه پرداز شد
      با دوسه خط چهره برافروختی
      شعله زدی زندگی ام سوختی
      خط دو چشمت شده درگیر با
      قوس دو ابروی جهان گیر با
      خط لبانت شب دلبستگی
      حادثه سازی سر وابستگی
      سرمه کشیدی که پریشان کنی
      خانه ی نو ساخته ویران کنی
      من به خدا عاشق ویرانی ام
      عاشق این لحظه ی حیرانی ام
      ای که به تقدیر تو دلخوش منم
      بسته به زنجیر تو دلخوش منم
      خاطره در خاطره من سوختم
      تا به تو عاشق شدن آموختم

      علی صمدی آ.آ  پاییز 94
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0