جمعه ۱۱ آبان
عهد شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۰۱:۵۵ شماره ثبت ۴۳۱۱۵
بازدید : ۴۱۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
نیما آسمند Asmand, [21.10.15 09:38]
به نام او که اوست
گر عهد تو بشکستم و آسوده بر اینم
تو مرا یار مپندار
گر گرمی آغوش تو را یاد نکردم
تو مرا یار مپندار
گر جام شرابم ز می لعل وجودت نشود مست
تو مرا یار مپندار
گر بر نظری،رهگذری، ساحره ای جای تو گیرد
تو مرا یار مپندار
گر هر هوسی بر تن عریان و حریصم..بی تو رهی یافت
تو مرا یار مپندار
گر حافظ و سعدی،گر هر قلمی.،شاعره ایی ،،بر دفتر یادت ،ره اشعار تو گیرد
تو مرا یار مپندار
گر اشک به غیر تو شوم،خنده به نازی
تو مرا یار مپندار
گر هر دم و هر لیل و نهاری،گر لحظه و سالی ..،بی تو بگردد
تو مرا یار مپندار
گر موی سیه در غم هجران و فراقت نشود ذال
تو مرا یار مپندار
گر واعظ و ناطق،گر این من عابد، بی تو نشود کفر
تو مرا یار مپندار
گر مجلس خوبان،در جمع
شهیران و لطیفان،نامت نکنم یاد
تو مرا یار مپندار
گر در چمنی ،در دامن هر با کره ای ،گل سرخ و گل عطار بچینم
تو مرا یار مپندار
گر گم شدن و پیر شدن در ره
قهرت،بی تو انکار کنم
تو مرا یار مپندار
گر من نگهم بر نگهی غیر تو افتد..
تو مرا خار بپندارو مرا یار مپندار
نیما آسمند. 1394/6/13. 14:56
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.