جمعه ۱۱ آبان
چگونه است شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۰۵:۰۰ شماره ثبت ۴۳۰۴۸
بازدید : ۴۷۴ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [08.11.15 01:36]
به نام او که اوست
روز
شب
کلماتی که در تسخیر بیهودگی فقط شمرده میشوند و هیچ
و ان خاطرات بدون انتها...
گویی در سرزمینی دور به تبلور نشسته اند
چگونه است که مانده ای و نیستی
چگونه است دیده می شوی و رفته ای
شنیده می شوی و ساکتی
نفس نفس در انتظار ان شکستگی
در انتظار ان شکستگی...
که اشک شود صدای خستگی
.......
میان این همه بریدگی
بریده ای ز من ز ما
میان این همه عطش چگونه است.....
زبان به کام من همیشه تر شود به نام تو
میان این همه عطش چگونه است
که دیده تر شود ز بغض بی کسی
کنار ان نهال کوچکی که کاشته ای نشسته ام
و عشق........
بر تک درختیست که از بلندای قامتش می نگرد عطش بودن را
شب ز من
من ز شب
میان این همه عطش
میان این همه شکستگی
چگونه است که مانده ام بدون تو.....
به سادگی
نیما آسمند
1394/8/15
00:05
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.