جمعه ۱۱ آبان
نقطه چین شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۳:۵۶ شماره ثبت ۴۳۰۲۱
بازدید : ۵۲۵ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [13.12.15 15:18]
[Forwarded from mehrsa]
به نام او که اوست
نقطه چین
...........
ابهام در وصف تو
باید و نباید های لجام گسیخته
چه زیبا در یاد ها تفسیر می شوی
من یکه و تنها
مانده ای و هر لحظه چه دور می شوی
بشین کنار اشک های من که بر ضریح توست
بمان به پای خنده ام
که اعتراف من به رفتنت دروغ
حقیقتیست که مانده ای، آغوش من تهی
تهی ز تو،ز من ،ز ما
تهی ز هر چه مانده است ز یاد تو
ولی بدان
که گفته ام دروغ
خنده ام دروغ
نفس کشیدنم دروغ
دروغ من دروغ
نشسته ام
بشین کنار انتظار من
بمان کنار بغض من
فریاد سکوت
سکوت بی فریاد
با چشم باز خفته در نگاه تو
همیشه سر دهم ندای وصل تو
که وصل تو در انتهای هر رهی سراب
سراب بودنت
نبودنت
بدان که هر قدم به سوی تو،نفس شود به جان من
همین اسارتم مرا رها کند
رها ز تو ،ز من ،ز ما
همین بس است
بدان که اعتراف من نهفته است
به نقطه چین
........
کلام من
نیما آسمند
1394/9/7
16:03
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.