سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      نمایش پروردگار

      شعری از

      امیر یزدی (انار)

      از دفتر من یک انار هستم نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۴۱۷۰۲
        بازدید : ۳۹۰   |    نظرات : ۱۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امیر یزدی (انار)
      آخرین اشعار ناب امیر یزدی (انار)

      نمايشي كه خداوندگار پرورده  
       
       كليد مي خورد از انعطاف يك پرده
      خدا نكرده خدا فكر ديگري دارد !؟؟
        درست عينِ خودش روي كار آورده
      خداست عين علي؟ يا علي است عين خدا؟
      زبان به كفر نيايد ، خداي ناكرده!!
      ************
      سه بيت اول شعرم جدا كن از غزلم
      كه حرف قافيه ام را شكسته ام
      در دِ.....ل ........ دلم
      به اين پر قنداقه اش گره بزنيد. كه مي شود پر پرواز آسمان گردِ...
      خدا ترين زميني كه عرش مي نازد
      به جايگاه رفيع و بزرگي مردِ...
      تعرق تنش از شرم گرم خورشيد است
      نشسته روي سرش همجوار گل ، گرده
      ( نسيم هم نرسيده به عطر پيرهنش)
      به دستمال سرش رنگ بندگي زردِ ... طلايي نفسش نخل هاي تابستان
      و كوچه باغ دل شب سكوت دلسردِ... نگاه هاي غريبانه اي كه  مي گفتند:
      نگاه كيسه به دوش هميشه شب گردِ... تمام ثانيه هاي ديار نامردي
      تمام ثانيه هاي ديار نامردِ...
      و چاه ملتهب از عمق اشكايي كه...
      نشسته گونه به گونه، به گونه همدرد...نمايشي كه خداوند گار پروده
      شروع مي شود از انعطاف يك پرده.
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0