جمعه ۱۱ آبان
شهیدان شعری از مصطفی پایمرد
از دفتر در امتداد خون نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۰۰ شماره ثبت ۳۷۹۱۲
بازدید : ۶۱۹ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب مصطفی پایمرد
|
با عرض سلام محضر دوستان ارجمند
هوای شهر عطر آگین شده از عِطر پیکر ها
از عِطر شاه ماهیهای دشت خون و معبر ها
همه در قامت عباسی و چون اکبر لیلا_
_به سمت جبهه ها رفتند، برگشتند اصغرها
نگاه شهر بارانی شده در اوج تابستان
در اوج عشق می رقصند غواصان و دلبرها
کمی هم آن طرف ها عده ای دزدانه می خندند
خدا! هیهات! از این داستان پشت و خنجرها
خدا! هیهات! از تابوت نیم بیشتر خالی!
امان از گریه ی سی سال بعد شیر مادرها
امان از ضجه ی هم رزم جانبازی که جان داد و...
کنار خاطراتش مرد...پیش شور سنگرها
با احترام
مصطفی پایمرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.