سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 10 خرداد 1403
    23 ذو القعدة 1445
      Thursday 30 May 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۱۰ خرداد

        ای مسیحـــــای زمــان ...

        شعری از

        بهناز رستمي ( شهپر )

        از دفتر شهپر نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۲۴ شماره ثبت ۳۷۱۵۶
          بازدید : ۶۰۸   |    نظرات : ۴۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهناز رستمي ( شهپر )

        صدای ارسالی شاعر:
        لب به لب مــی نوشم , شهدِ لبـــــهایِ تورا
        تا به تصــویر کِشَم , سِرِ شبـــــــهایِ تو را
        در کــــــدامین مسلخ , سینه عریان کـردی
        کــز سرِ شوق زنـــم , جــامِ صهبایِ تو را
        ای کـــه در آغـــازم , خـــطِ پایان زده ای
        شب فرو می بلعد , شمـــعِ رویـــایِ تو را
        معجزه می خواهم , ای مسیحایِ زمـــــان
        ورنه بر دار کنم , غـــــــــمِ سودایِ تو را
        آنقدر جــــلوه مکن , بر لبِ پنـــــــجره ام
        کــــــه سراسیمه شوم , مــاهِ سیمایِ تو را
        از افق تــا به افق , بر صلیبت کرده است
        آنکه بر بام نشست , شورِ غوغــایِ تو را
        در طلوعت ای خوب , در افق محو شدی
        بر سرِ شانه بـرم , عشقِ پیدایِ تــــــو را
        این من و خانه و دل , و دو فنجان لبریز
        تا به آغوش کِشَم , صبحِ فــــردایِ تو را
        تا خَمِ کوچه رسید , بوی گـلهایِ خوشت
        دسته دسته چیدم , گـــــــــلِ مینایِ تو را
        ساحلم موج به موج , در خطِ جذرِ توام
        کی شود غرق شوم , مَـــــدِ یلدایِ تو را
        می دوم تا تو رسم , رودها را یک یک
        جام در جام چِشَم , مــوجِ دریایِ تو را
        مانـده ام بر لبِ تیغ , در سکوتـی مبهم
        تا سرِ پیچِ گــــــذر , ردپـــاهایِ تـو را
         شعله افروز شدی , بر تنِ نـازکِ بیت
        صد غزل مـی سازم , نُتِ آوایِ تو را
        ... شهپـــــر ______________
        ۱۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0