سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        عشق تو بی تابم کرد

        شعری از

        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

        از دفتر دفتر سوم:هجر نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۴۶ شماره ثبت ۳۷۰۱۲
          بازدید : ۵۱۲   |    نظرات : ۲۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         هزار و یک ترانه
         دفتر چهارم: هجر
         نام ترانه: عشق  تو بی تابم کرد♫♫♫
         تقدیم به:
         ترانه سرا: حسن بذرگری(آیین)
         ترانه خوان:
         ترانه ساز:
         ترا نه چین:
         توضیحات: سرایش:94/2/27- بدیه- ناتمام- استفاده از ترانه با ذکر منبع آزاد♫♫♫
        **
         عشق  تو بی تابم کرد
         بی  خور  بی خوابم کرد
         عشق تو مجنو نم کرد
         ویرون  ویرونم کرد
        **
        در تب و بی تابم  من
         بی تابی  بی تابم  من
         بی تاب مهتاب م   من
        بی تاب آن خوابم  من
        **
         ای ماه من – ای خوب من
         چرا  ز تو دور م که  من 
         تویی  که در رویایی من
        ولی  زتو دورم که من
        **
         مانده ام من دراین کویر
         گشتم که از دوریت که  پیر
         گشتم به عشق تو اسیر
         گشتم به پای تو که پیر
        **
         مجنون عشق  ت منم من
         مجنون ه چشمت ت من من
         مجنون ه زلفت من من
          مجنون ه عطرت من من
        **
         حسن بذرگری(آیین)94/2/27
         
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0