سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    یاد اون وقتا بخیر

    شعری از

    سید حسام حسینی ارسنجانی

    از دفتر باران نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ۲۳:۵۲ شماره ثبت ۳۵۸۱۲
      بازدید : ۵۳۸   |    نظرات : ۳۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
    آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی

    یاد اون وقتا بخیر
    چه روزای خوبی بود
    قصه ی مادر بزرگ
    یکی بود یکی نبود
    سفره ی خالی ما پر از صفا
    دلا مون خونه ی از مهر و وفا
    بازی های کودکانمون
    تو حیاط خونه بود
    اتاقای کاهگلی یادش بخیر
    اجاقای هیزمی یادش بخیر
    شب نشینی های ما قشنگ بودن
    بچه های قصه ها زرنگ بودن
    همه دنبال تلاش وزندگی
    بوی نو ن تیری ننه
    بو ی عطر آب بنه
    پلو ای شب عید یادش بخیر
    دید و بازدید ای عید یادش بخیر
    آجیل مادر بزرگ پر از مجک
    نون شیرین بود و ماست بی نمک
    دلامون برای هم تنگ میشد
    زندگی با همدیگه قشنگ میشد
    جا ی یک خدای خوب و مهربون
    توی سینه های ما خالی نبود
    گر چه وضع مالیمون عالی نبود
    یاد اون وقتا بخیر
    چه روزای خوبی بود
    ازدواجا همشون آسون بودن
    دخترا و پسرا جوون بودن
    هیچ کسی با هیچ کسی قهر نمی کرد

    قد تاریخ تولد که کسی مهر نمی کرد
    این همه طلاق نبود
    خونه ی عروس و دوماد
    غیر یک اتاق نبود
    یاد اون وقتا بخیر چه روزای خوبی بود
    تموم نگاهمون به اسمون
    همه ی ستاره ها به ناممون
    حیاطای خونمون حصار نداشت
    هیچ کسی با هیچ کسی کاری نداشت
    گل لبخند رو لبای همه بود
    جای قهوه چایی دیشلمه بود
    یاد اون وقتا بخیر
    چه روزای خوبی بود
     
    ۹
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0