سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      ورژن جدید

      شعری از

      احمد رضا شیخ

      از دفتر سیب نقره ای 2 نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ شماره ثبت ۳۵۰۰۷
        بازدید : ۴۹۶   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه


      ﮐﻮﻩ ﺑﺪﻡ ﺩﺭﻩ ﺷﺪﻡ ، ﻏﻨﭽﻪ ﺑﺪﻡ ﮐﻨﺪﻩ ﺷﺪﻡ
      ﺷﺎﺧﻪ ﺑﺪﻡ ﭼﯿﺪﻩ ﺷﺪﻡ ﻋﺒﺮﺕ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺷﺪﻡ
      ﻣﺎﻩ ﺭﺧﯽ ﻋﺮﺑﺪﻩ ﺟﻮ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﻟﺐ ﺟﻮ
      شوری به پا شد به دلم ، وز شعف آکنده شدم
      ﺁﺭﺯﻭﻫﺎ ﺩﺍﺷﺖ ﺩﻟﻢ ﻃﻔﻠﮑﯽ ﻏﻢ ﺩﺍﺷﺖ ﺩﻟﻢ
      ﺑﺎ ﺩﻝ ﺧﻮﻧﯿﻦ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ﺑﻪ ﻭﯼ ﭘﻨﺎﻫﻨﺪﻩ ﺷﺪﻡ
      ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﻭﯾﻼﯼ ﺗﻮ ﮐﻮ ﻣﺎﺷﯿﻦ و ویزای ﺗﻮ ﮐﻮ
      ﮔﻔﺘﻤﺶ ﺁﺭﯼ ﺑﺨﺮﻡ ﯾﮏ ﺷﺒﻪ دارنده شدم
      گفت خوش آواز نه ای رو که به دل ساز نه ای
      ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺷﺪﻡ ﺑﻪ ﻭﯼ ﺑﺮﺍﺯﻧﺪﻩ ﺷﺪﻡ
      ﯾﮑﺴﺮﻩ ﺑﺎ ﺩﻭﺯ ﻭ ﮐﻠﮏ ﺩﺍﺩ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻓﻠﮏ
      زانکه ﺟﻔﺎ ﻭ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺳﺘﻢ مرغ چو ﺳﺮ ﮐﻨﺪﻩ ﺷﺪﻡ
      ﺧﻨﺪﻩ ﺑﺪﻡ ﺁﻩ ﺷﺪﻡ ، قله بدم ﭼﺎه شدم
      ﭘﯿﺶ ﺭﺥ ﺣﯿﻠﻪ ﮔﺮﺵ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺍﻓﮑﻨﺪﻩ ﺷﺪﻡ
      ﮔﻔﺘﻤﺶ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺩﺭﮎ ، ﺍﯼ ﺯﻥ بیمار و کلک
      کز اثر ظلم تو من ذلیل و درمانده ﺷﺪﻡ
      ﺑﺎ ﺗﻮ ﺍﻡ ﺍﯼ ﻓﺘﻨﻪ ی شر , ﺟﻤﺒﻞ ﻭ ﺟﺎﺩﻭﮔﺮ ﺧﺮ
      ﮐﺰ ﺍﺛﺮ ﺧﻮﯼ ﺗﻮ ﻣﻦ ﻟﺠﻮﺝ ﻭ ﺑﺪ ﺩﻧﺪﻩ ﺷﺪﻡ
      شیخ
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      احمد رضا شیخ
      سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۴۵
      ممنونم دوستان
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0