جمعه ۱۱ آبان
عنکبوت هوس!!! شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر غمنامه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ ۰۸:۱۰ شماره ثبت ۳۴۶۶
بازدید : ۱۱۵۳ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
خواهران احساس
برادران بی حواس
در دشت فريب
با روزگاري غريب
در هجوم دزدان احساس
دل می دهند ز دست
عنكبوت هوس
با تارهايی نا پيدا
مي نوازد در پس تارها
آهنگي زيبا را
با رقص كلمه ها
مي كشد در بند
بعد چهره ی زشت هویدا
من مي گويم:
از احساس مدفون
چشمان گريون
آرزوهاي بر باد رفته
وتن هاي خسته
در بستري متعفن از گناه
آری این است
ارمغان عنكبوت كمين گاه...
سعید مطوری /مهرگان
از دفتر غمنامه
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.