سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
    29 شوال 1445
      Tuesday 7 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

        مِیدونِ خاکی

        شعری از

        از دفتر نوایِ دل نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۲۱ شماره ثبت ۳۳۷۶۲
          بازدید : ۸۰۰   |    نظرات : ۱۰۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر

        یه مِیـدونِ خـاکی دنیــاس ؛ منـم بـازیگـرِ مِیــدون
        قرار نیس اصـلاً این بازی ؛ باشه تفریحی و آسون
        یه لحظه تویِ این مِیدون ؛ خودم رو من نمی بازم
        به بُن بست هرجا برخوردم؛ یه راهِ تازه می سازم
        می دونـم داورِ  بـازی ؛ حسـابی  اهــل ِ انصـافـه
        دلش از مِهـــر لبــریــزه ؛  بدونِ  کیـنـه  و صــافـه
        دلم قُرصـه چشای اون ؛ همیشه باز و  هشیـاره
        بجـز عـدل و  بجـز انصـاف ؛ یـه دنیـا  رحمتـم داره
        چه خوبه سرنوشتِ من ؛ بدستِ داوری داناست
        ندارم اعتــراضی چون ؛ همیشه ناظـر و بیناست
        حریف من توو  این بازی ؛ ولی  بـدجوری  نامـَرده
        دلم از حیـله های اون ؛ پُـر از خون  و  پُـر از درده
        منـو با مَکر و تـزویـرش ؛ حسابی می کنه خسته
        ولی من کم نمی آرم ؛ درِ  اُمـیـد کـه نیس بسته
        قسم خورده حریفِ حتماً ؛ باشه  پیـروز ِ ایـن بازی
        تا تسلیمش نشم هـرگـز ؛ نمیشه قلبِ او  راضی
        من و عشق و اُمیــد امّـــا ؛ بـرنـده  تویِ  مِیـدونیم
        شکست میـدیم شیطون رو ؛ سُرودِ فتـح میخونیم
         
         
        پی نوشت :
        1)برای خودم و تمامی اعضاء خانوادۀ خوب و صمیمی شعر ناب
        در لحظات سخت و نفسگیـر بازیِ زندگی صبـری رضامندانه و
        امیدوارانه  و  در پایان آن بُردی شیـرین و دلچسب آرزومنـدم .
         
        2) با تشکّر فراوان از حضور شمامهمانان عزیز ؛ پیشاپیش از
        تأخیرم در پاسخگویی به نظرات ارزشمندتان پوزش میطلبم .
        ۲۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0