جمعه ۱۱ آبان
پرچین خیالات تو شعری از مصطفی پایمرد
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ۲۳:۱۸ شماره ثبت ۳۲۹۹۰
بازدید : ۵۱۶ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مصطفی پایمرد
|
در کمینگاه حریقت به دل و جـان رفتم
فارغ و بی خبر و سر به گریبـان رفتم
آسمان دل تو فـر صت پروازم داد
بی پر و بال که با شور فراوان رفتم
عمق مهتاب مرا مست و غزل خوانم کرد
با دو صد شعر ز گیسوی پریشان رفتم
هر نفس ساکن امواج نگاهت بودم
پشت انگیزه ی چشمان تو زندان رفتم
آه ! افسوس ! حواست نگران با من بود
محو تکرار پریشان شب هجران رفتم
ترس از حادثه ها سخت تکانم می داد
آتشی زد به درونم که به پایان رفتم
و نگفتی ! که نگفتی ! نه ! نگفتی ... باشم !!!
روی پر چین خیالات تو آسان رفتم
مصطفی پایمرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.