سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        درو باز كن

        شعری از

        خسرو آهنگرزاده

        از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ۱۴:۲۵ شماره ثبت ۳۱۳۸۴
          بازدید : ۴۰۹   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر خسرو آهنگرزاده

         
        درو باز كن زنگ در ، خيلي وقته كه خورده
        اون جوونی كه زنگ زده ، سالاست كه مرده
        ببين هاله ي چشاش ، شبيه هلال ماهه
        زندگیش سر اومده ، اون ديگه آخره راهه
        درو باز كن و به تن ، رخت مشكيتو بپوش
        تن خستشو بردار ،  بگیر آروم به دوش
        نامه ات دست باده ، كه او بوسیده بود
        به جز نامت توي اون ، همه چي پوسیده بود
        سال ها بود كه بارون ، شسته بود خطشو
        اشكاش روي اسمت ، ريخته بوي عطرشو
        از وقتي عاشقت شد ، تو شدي دردي گرون
        ولي حتي لحظه اي هم ، تو نبودي نگرون ؟
        درو باز كن او مي گرده ، روحش دايم در پَست
        درو بستي شايد باشه ، باز هنوز دلواپست
        به تنش خاك بريز ، سرگردوني ديگه بسه
        سر جاش، هنوز نشسته ، تو نباشي بي كسه
        دلا رو آب كرده ، صدای زجه و نفيرش
        خدا مرگو فرستاد ، كنارش باشه سفيرش
        شايد يار نيز مثله اون ، از زندگي خسته بوده
        شايد درها ، با طلسمي روي اون بسته بوده
        دو تا عاشق تا ابد ، واسه هم سايه بودند
        وقتي مردند پشت در ، تا ابد همسايه بودند
        سلطان عشق
        18/8/87
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0