سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
    1 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت معصومه سلام الله عليها، 173 هـ ق، روز ملي دختران
    Wednesday 8 May 2024
    • روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

    چشم انتظاری

    شعری از

    بهروز حبیبی

    از دفتر گلایه نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ۲۱:۰۸ شماره ثبت ۳۰۷۱۳
      بازدید : ۸۱۴   |    نظرات : ۲۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    بیا که بی تو دلم منزلگه غصه هاست
    آشفته ی روی تو بر عشق تو مبتلاست
    بنگر چه سان گشته ام بیگانه از حال خویش
    غرق تمنّای تو از قید عالم رهاست
    بیا که بی تو دلم در حسرت لحظه هاست
    بی من مرو نازنین دنیا پر از هرزه هاست
    چشمان تو لرزه ای در روح و جانم فکند
    حالا که رفتی دلم درگیرِ پس لرزه هاست

    بیا که همراه عشق با هم مدارا کنیم
    بنشسته بر موج عشق آهنگ دریا کنیم
    بیا که صبرم نماند از غم هجران تو
    ای بی وفا تا به کی این پا و آن پا کنیم
    نفرین به این دوری و دلتنگی و التهاب
    جان کندن بی صدا در پنجه ی اضطراب
    من که در اندیشه ام شوق وصال تو بود
    چشم انتظاری شده قسمتم از عشق ناب
    حاشا که عشق تو را در سینه حاشا کنم
    باید که عشق تو را مستانه افشا کنم
    حرفی نمانده به لب جز نام زیبای تو
    بر روی لوح دلم نام تو انشا کنم
    بیا که بی تو دلم گرفته از روزگار
    فرقی ندارد دگر فصل خزان با بهار
    خورشیدی و پشت ابر، پوشانده ای رخ زمن
    افکن به دور این حجاب بی وقفه بر من ببار
    بیا که بی تو دلم اسیر تنهایی است
    بی تو به سر بردنم اندیشه ای واهی است
    شاید نیاید دگر ، از او نباشد اثر
    بس کن دگر دم مزن امّید فردایی است
    ۸
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0