سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      جرقه عصیان

      شعری از

      زین العابدین محب علی

      از دفتر ذات بی مرگ شعرهای سپید نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ تير ۱۳۹۳ ۲۱:۳۶ شماره ثبت ۲۷۵۶۳
        بازدید : ۷۵۱   |    نظرات : ۲۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      اين پنجره به منظره ديدنت خوش است
      اي نم نم ترنم باران بر این کوير
      جاري آب روي ترک هاي تشنه باش
      اين نبض نامنظم دلتنگ را بگير
      من ای شميم تو به مشامم هميشگي
      اين پيله را براي رسيدن شکافتم
      مجذوب بي ارده گل هاي وحشي ات
      پروانه خزاني ام ای دشت گرم سير
      انگار قصه تو به پايان نمی رسد
      اي عشق ، ای جرقه عصيان زندگيم
      اي کاش زودتر به سراغم می آمدي
      از من گذشت شور سفر ای هميشه دير
      اين آسمان بدون حضور تو می سپرد
      پرواز را به خاطره بال هاي من
      در آرزوي پرزدني پا به پاي توست
      يک عمر اگر پرنده ام و در قفس اسير
      از کوه و دره رد شده ام با خيال تو
      با دشمنم ،نبود تو ، درحال سازشم
      در انتظار مردن من نور می گرفت
      چشمان شب گرفته این کرکسان پير
      جايي براي ما که در این داستان نبود
      دنياي ديگريست در آن سوي ابرها
      من راهي ام ولي تو بمان تا خبر دهم
      وقتي به خوابت آمدم و خواستم بمير
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0