سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        سكوت

        شعری از

        رضا نظری

        از دفتر شعر نو نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۵۴ شماره ثبت ۲۲۷۴۱
          بازدید : ۵۹۳   |    نظرات : ۷۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        آري آري  سكوت مي كنم بانو

        در حضور زلال چشمانت

         

        آري آري سكوت مي كنم بانو

        در فراق فروغ چشماني، كه نه از هيبت شب ديجور، و نه از بارش بلا ترسيد

         

        اين سكوت مرا  تو  معنا  كن

        من نه از هرزه باد مي ترسم

        و نه از روبهان و كفتاران

         

        من همان شبح ام  كه  گرگي بود

        گرگ آزاده اي كه عاشق شد

        داغ  سخت  خيانتي در دل، 

        تا ابد  وي برم  چنان  كابوس

         

        آري آري

        سكوت مي كنم  بانو....

         

        همچو گرگي به كوه، پنهانم

        منتظر  تا  كه  خيل  كفتاران

        اندكي چشم را فرو بندند...

         

        آري آري

        سكوت مي كنم ...

        بانو...

         

        1392/10/26

        ساعت 18 - كرمانشاه

         

        پ.ن.

        همان روز  شعري خواندم از خانم  الهه معين زاده (نسيم شرق) با عنوان  "تو ساكتي اما..." اين بداهه را در قسمت نظرات آن شعر به جاي نقد نوشتم!

         

        پ.ن.

        شيح گرگ  هنوز زنده است... بعد از چهار سال و نيم! البته گاهي از كوه پايين آمده در اين مدت!

         

         

        با سپاس از الهه معين زاده  و  شعر زيبايش كه موجب تولد اين بداهه شد...

         

        سيلي نقد، به از حلواي نسيه!

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0