سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        دلواپسی

        شعری از

        جاسم ثعلبی (حسّانی)

        از دفتر پرواز خاطره ها نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ۰۱:۰۰ شماره ثبت ۱۷۶۲۰
          بازدید : ۷۵۲   |    نظرات : ۱۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        دلواپسی

        نیا نیا غریبم و بی خونه ام نیا نیـــــــا

        خدا خدا تو ساحلِ غم ها شدم رها رهــا

        قایقم و شکستی رو شنای ســـــــرد

        نمی دونی موجِ ستم باریده لحظه ی جـدا

        ***

        برو برو از آسمون غم مـی باره

        برو برو بارونِ نم نم می بــاره

        شهرِ تماشای حسودانم شـدی

        برو برو رو چشت شبنم می باره

        ***

        خسته شدم از این شبایِ تکــراری

        همش شادی و من تو اوج بیمــاری

        به یادِ تو سرودم اون ترانه هـــام

        هر دو تامون اسیرِ درد و غمخواری

        ***

        یادت باشه آتیش زدی قلب و تنــــم

        یادت باشه قصدم نبود دل بکنـــــم

        وسوسه هات شعله زده کبریت و چوب

        کبودی هاش بیا ببین رو بدنـــــم

        ***

        دلواپسی بی فایده رنگی نداشــــت

        خونه ی دل بی تو دیگه زنگی نداشت

        تنهای تنها موندم و برگ و قلــــم

        پایان راه دیگه برام ننگی نداشــت

        ***

        رفتی ولی گریه دیگه جایش نبـــود

        پشیمانی مزه ی زیبایش نبـــــود

        واسه دلم چترت شکسته زیر برف

        با هر زبون عشقِ تو معنایش نبود

        ***

        جاسم ثعلبی (حسّانی) 10/06/1392

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0