جمعه ۱۱ آبان
فراموشی شعری از داریوش خطیر
از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ۱۹:۱۹ شماره ثبت ۱۷۳۳۶
بازدید : ۸۲۵ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
دیگر عشق هم نمی تواند
به فریاد ماه برسد
وقتی روایان رویا
چشمان خود را
تنها
به آسمان دوخته اند
و ما
مرعوب خشم آسمان
و اسیر قالب ها
و زندانی تکرارها
مرور می کنیم
واژه های نانوشته
و رمزهای مردابی را
عادت کرده ایم
زمان را قربانی کنیم
در
پس سال ها گم شویم
و زخم نگاه را بر گدازه های تنهایی نبینیم
وقتی باختن شرط رفتن است
و سقوط
رمز رهایی از فرداست
عادت شده فراموشی
و رنگ باختن رنگین کمان
وقتی
تو غرق اعدادی و من اسیر نگاه
بیا دوباره چشمه ها را کاوش باشیم
وقتی تشنگی
امان
از دل کویر می برد
و تنهایی
از دست های تابستانی ایم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.