جمعه ۱۱ آبان
حس سرد شعری از فرشادمقدم
از دفتر دفتر احساس من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ۱۰:۴۰ شماره ثبت ۱۷۲۷۷
بازدید : ۱۰۲۵ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب فرشادمقدم
|
چرا عشقی دیگه بین من وتو
یه چندوقتیه که جریان نداره
نمیدونم چطور لغزیدیم ازراه
که حرفامون سره دعوا داره
چرا تکرار احساس گذشته
دیگه برای تومعنا نداره
جوابم این همه دروغ نبوده
که رو حرفای تووخالیت سواره
نمیخوام ونمیتونم جدا شم
بخوامم قلبم هم گواه نمیده
شده تمامه حسم رنگه مشکی
که با رفتنه تو عزام میشه
نمی دونم واست مهمه یا نه
یه چندوقتیه که بی حس وحالیم
من ازدوری عشقت درعذابم
چطور هردو توبیداری،،،خوابیم
میدم ترجیح به این خونه ی تاریک
نباشم تو شلوغیه یه خلوت
میرم فاصله ها رو با یه خندت
از اینجا تا بلندیه یه تبت...ازاینجا تا بلندیه یه تبت
بدون ویرایش
فرشاد مقدم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.