جمعه ۱۱ آبان
سرایش اشک شعری از داریوش خطیر
از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۴۹ شماره ثبت ۱۶۹۷۸
بازدید : ۷۱۵ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
می کشم هراس
واهمه
و لرزهای بی تو بودن را
در نطفه
هرزترین علف های باغ بی آویشن
2
رنگ لب های رنگین کمان
به رنگ طلوع دشت
به وسعت بی کرانگی بی گریه
و تنهایی های شهاب است
3
تنها بر مدار محتوم می چرخیم
تا هراس
با پشتوانه ای از خلا
پنهان کند
اشک را
مستی را
4
گونه هایمان میزبان همه خراش ها
چشم ها مهمان همه رنگین کمان ها
وقتی
خورشید در زایش رنگین کمان
کما را مهمان مهتاب کرد
5
بی هیچ بهانه ایی
اشک هایم را خواهم نوشت
تا
با دیدن سایه تو
جهان بایستت
و حصارها
به پنجره ها لبخند بزند
6
سهم من
خندیدن توست
و گلایه من از
شمارش ابدی کرنش ها
اگر چشم ها کاشف
رنگ مریم باشند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.