جمعه ۱۱ آبان
رسوایی شعری از داریوش خطیر
از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۲۷ شماره ثبت ۱۶۸۸۴
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
رسوایی را نماز می گذارم
مگر گرم شوم
بر صحاری پر سراب
2
بادهای بی قرار بیابان متروک
تنها
پژواک ذهن قبله های بی بت اند
وقتی رویا ی گیاه خسته می شود
3
غبار پلک هایم را
نسیم می برد
و سراب می شمارد
به وقت رهایی اشک
و تراوش شبنم
4
خطی از اشک می شوم
بر گونه بیابان
وقتی چشمم در راه رفته
ماند
5
با تهی ترین دستان
کشفت می کنم
رمز فردا را
وقتی لبانت
همیشه برد می خواهند
به موسم خواب باخت
6
لب هایت شهوانی ترین ترانه اند
وقتی
بر خنده سواری
و فاصله ها را
پر می کنی
با رویاهای نوبتی
7
مبادا
رویا هایم را گم کنی
من در ابتدای
هزارتویم
8
هیچ چیز به دادم نمی رسد
وقتی
رنگ خاک
طعم شراب
و دسته کوزه
را از یاد برده ایی
9
کشته آویشنم
و رنگ رنگین کمان
به وقت تولد
اشک و مستی زل روز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.