جمعه ۱۱ آبان
فصول شعری از داریوش خطیر
از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۵۹ شماره ثبت ۱۶۸۰۱
بازدید : ۸۴۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
بهار
اگر می خواهد بهار بماند
باید
تو در آن باشی و رنگین کمان
گل
اگر می خواهد گل بماند
باید
در دست تو باشد و شمیم بوسه
شعر
اگر می خواهد شعر باشد
باید
بر لبان تو جاری شود
و رنگ بگیرید از آسمان
و تنهایی هایی باد
رنگین کمان
اگر می خواهد رنگین باشد
باید
در چشم های تو طلوع کند
چشمه
اگر می خواهد جاری باشد
باید
ترا در خود تصویر کند
و عکس تنهایی را
عشق
اگر عشق باشد
باید ترا ببیند
میان هق هق های ابر
و بی رنگی غروب پر از سفره رنگین
زندگی اگر می خواهد
زندگی باشد
باید قسمت کند
گل های میان ما و شما را
و نت های فردا را
و اندیشه های مه گرفته را
برای دایی عزیز و رنجورم علی نظر خطیر و شمس علی داودی نوازنده یگانه سرنا
بابت مهرشان و یگانگی هایشان با آسمان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.