سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        بزرگي

        شعری از

        سیما زرعکانی

        از دفتر بوي خدا نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۱۶۳۳۴
          بازدید : ۹۶۹   |    نظرات : ۲۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سیما زرعکانی
        آخرین اشعار ناب سیما زرعکانی

        به نام خالق هستي بزرگي گفتي بزرگ باش گريه نكن گريه كار بچه هاست من ميگم خنده كار بچه هاست گريه كار بزرگاست بچه ها بي هيچ بهانه اي مي خندند بزرگا بي هيچ بهانه اي مي گريند بزرگا با ديدن بچه ها هم مي گريند به ياد دوران شيرين بچگي هاشون بزرگا با شنيدن صداي بچه ها هم مي گريند به يادشنيدن صداهاي عزيزاشون تو بچگي هاشون بزرگا با شنيدن قشنگ ترين موسيقي هم روحشان متلاطم ميشه و مي گريند بزرگا با ديدن تصاوير زيبا هم مي گريند بزرگا با استشمام بوي باران ، بوي سيب و بوي گندم هم مي گريند بزرگا با شنيدن صداي باران هم دلشان باراني مي شود و مي گريند بزرگا حتي باديدن تصوير آرامگاه امامان معصوم هم مي گريند بزرگا حتي باديدن تصوير خانه ي خدا هم مي گريند بزرگا اصلا با هر چيزي مي گريند بزرگ يعني گريه ، بزرگ يعني علي و گريه و چاه بزرگ يعني گريه ، بزرگ يعني علي و گريه و سجاده بزرگ يعني گريه ، بزرگ يعني پدر، پدر بي گريه يعني چه بزرگ يعني گريه ، بزرگ يعني مادر ، مادر بي گريه يعني چه تو اي پدرم مادرم خواهرم برادرم پسرم دخترم همسرم همسفرم همدلم عزيزم هم دينم همذرم هم رازم همسفر آسماني ام بيا بزرگ شويم بزرگ باشيم بزرگ شويم با اشك دلمان بزرگ شود با عشق روحمان اوج بگيرد تا بي نهايت ! بيا بي هيچ دليلي بزرگ باشيم و خدايي شويم . " الله اكبر. هو العلي العظيم " معبودا ! بزرگي از آن توست در برابر عظمت و كبريايي ات خسي بيش نيستيم ، بزرگمان كن . 24/4/92 " تقديم به همذر و همسفرآسماني ام "
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0