جمعه ۱۱ آبان
رخ تو شعری از معین اردلان
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ۱۸:۰۶ شماره ثبت ۱۵۳۴۸
بازدید : ۱۱۳۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب معین اردلان
|
اي که از تو نرود خواب به چشمان ترم
نرود جز به تو عشقي به دلم يا که سرم
رخ زيباي تو را بر دو جهان مي ندهم
چونکه در بحر عميق رخ تو غوطه ورم
منم آن عاشق شيدا و پريشان توام
گرچه از علت عاشق شدنم بي خبرم
منم و عاشقي و ياد نگاه تو ولي
کاش از ياد تو من جان به سلامت ببرم
من اگر زان دو نگاه تو به مستي نرسم
خارج از عشق و زجمعيت انسان به درم
ديگري گفت بگو وصف رخ ليلي خود
سالياني است پي پاسخ او در به درم
من که در معصيت چشم چراني توام
به جهنم نروم چونکه در آن، بي اثرم
رخ زيباي تو و کل زمين قيمت آن
ني که دنيا به بهاي رخ تو من نخرم
اگر از دوري تو جان معين در نرود
پي ديدار رخت تا به ابد در سفرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.