يکشنبه ۲۰ آبان
|
دفاتر شعر محبوبه گرشاسبی(محبوب)
آخرین اشعار ناب محبوبه گرشاسبی(محبوب)
|
دیشب باز به خواب که رفت دل و چشم بیتابم
باز به دنیای رویاها روی ماه تورادیدم
آغوش گشوده بودی شادوخندان به روی من
شوق جرقه زد دردلم واشک لغزید برگونه ی من
چون کودکی که داده باشندش یک خانه پراز عروسک
چون غنچه ای که تابیده باشدبرتنش خورشید
چون کویری که باریده باشدبرتن خشکش باران
پرگشودم به سویش .وقندآب کردند دردلم قندهارا
چون کودکی شادوسرخوش سوی یار
پای کوبان دویدم
ولی باز دیدم به چشم ترم
که سرابی باتو
چون سایه پرزده بودی .رفته بودی تو
باز من بودم وخیال وسرابی خشک
به رنگ آغوش تو
بازمن شدمو عشقی یکطرفه وسرد
چوعشق سردتو
حسی تک وتنها .
عشقی بی یار
کاش رویا نبودی
کاش مانده بودی
کاش خوانده بودی
عشقی که سالیانست
پنهان نمودم در دل وجانم
کاش خوانده بودی
----------محبوب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.