جمعه ۱۱ آبان
شراب ها شعری از ابوالحسن اکبری
از دفتر روزهاي غريبي نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۰۹ شماره ثبت ۱۴۵۴۷
بازدید : ۶۲۹ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب ابوالحسن اکبری
|
پیچید بوی هلال تو با شراب ها
گیس بلند یال تو با شراب ها
دیدم وزید طوفان به شاخسارتنت
رقصید انارکال تو با شراب ها
باران گیسویت چه قشنگ می چکید
رنگین کمان شال تو با شراب ها
هی می دوی که خرابم کنی عزیز
با نقشه ی شمال تو با شراب ها
شیطان ندید به خواب دسیسه ی ترا
آن فتنه ی جمال تو با شراب ها
انگورچشم تو با من چه می کند
یک استکان سفال تو با شراب ها
سارا خیال تو خوابم نمی برد
دلداده ام به خیال تو با شراب ها
سارا مخواه که بمیرم به دوریت
بگذار رسم به وصال تو با شراب ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.