سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    بی وفا

    شعری از

    مجید محمدی(تنها)

    از دفتر غزلیات مجید محمدی(تنها) نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ ۱۳ روز پیش شماره ثبت ۱۲۹۲۴۷
      بازدید : ۱۳۴   |    نظرات : ۱۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    از کنارم می روی باشد برو ای بی وفا
    می روی باشد برو، تو بی صدای بی صدا

    یک زمانی می رسد دستم ببوسی نازنین
    التماسم تو کنی اما نبخشم من تو را

    تا صدایم میزنی من نشنوم ای مهربان
    در دلت تا هلهله باشد نباشد دل سرا

    دیگری مانند من نی او خیانت می کند
    مثل قلبت بی وفایی می کند آن بی حیا

    آمدم این را بگم بعدم برم از خاطرت
    تو نیاوردی به جا تنها منم ای بی وفا

    مجید محمدی (تنها)
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    ۱۱ روز پیش
    درود بزرگوار
    عاشقانه ای زیباست
    در وصف یار بی وفا خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    ۱۲ روز پیش
    سلام شاعربزرگوار
    شعربسیار خوش آهنگ
    زیباوپرمعنی بود
    همواره پاینده باشی
    درودفراوان برشما
    خندانک خندانک خندانک
    مجید محمدی(تنها)
    مجید محمدی(تنها)
    ۱۲ روز پیش
    درود بر شما شاعر عزیز سپاس از شما و توجه شما🌷🌷🌷🌷
    ارسال پاسخ
    نرگس زند (آرامش)
    ۱۲ روز پیش
    درود وعرض ارادت خندانک
    زیباست خندانک
    موفق باشید خندانک
    مجید محمدی(تنها)
    مجید محمدی(تنها)
    ۱۲ روز پیش
    سلام و عرض احترام. ممنونم شاعر عزیز از توجه و محبت شما🌹🌹🌹🌹
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0