سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    حکایت

    شعری از

    مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

    از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ۰۰:۵۷ شماره ثبت ۱۲۹۲۳۱
      بازدید : ۹۰   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
    آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

    پشت سرم خاطره ها
    به روبرو عشق و وفا
    باز کن این پنجره ها
    رسیده ام به انتها
     
    نبودی و ندیدی ام
    نبوده ام از تو جدا
    برای معصومیتت
    شعر سروده ام بیا
     
    حال و هوای من خراب
    نقش دلم مثل سراب
    ماه شب خلوت من
    عکس تو افتاده در آب
     
    خواب به چشم من حرام
    حکایتم بی تو به سر
    نشسته ام در انتظار
    نیامد از کوچه خبر
     
    بیا که عمر من رسید
    به آخر ای تمام من
    تویی شکوه شعر من
    جواب هر سلام من
     
    صدا بزن که در سکوت
    نوای تو به گوش من
    بیا بیا شکسته ام
    که رفته عقل و هوش من
     
    پشت سرم هوای تو
    به روبرو وفای تو
    بیا رسیده تا جنون
    شاعر مبتلای تو
    ...
    مهدی بدری(دلسوز)
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    شاهزاده خانوم
    ۱۲ روز پیش
    درود بر شما جناب بدری بزرگوار خندانک
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    ۱۲ روز پیش
    عاشقانه خوبی بود
    جناب بدری موفق باشید .
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    ۱۱ روز پیش
    دلنشین و زیباست خندانک
    محمودرضا رافعی (رافع)
    ۱۲ روز پیش
    سروده ای زیباست این حکایت شما استاد بدری خندانک
    درود بر شما خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0