سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    توافق هسته‌ای

    شعری از

    احمد رضا شیخ

    از دفتر سیب نقره ای 2 نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۲۹۱۵۷
      بازدید : ۷۰   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    مقصود من از گفتن این شعر عیان است
    "چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است"
    در  وصف شما هر غزلی را که سرودم
    در گوشه ی انباری ما در چمدان است
    گفتید به امید خدا گر که توافق
    حاصل شود آنگونه که دشمن نگران است
    سختی رود و موسم فتح و ظفر آید
    چون عید  که در آخر ماه رمضان است
    اما به نظر وعده تان باد هوا بود
    امروز که از قیمت اجناس عیان است
    دیروز دلم مدح شما ذکر لبش بود
    امروز پشیمان شده و مرثیه خوان است
    #احمدرضاشیخ
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    شاهزاده خانوم
    دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ۱۰:۳۵
    به امید خرد و آگاهی جمعی.. خندانک
    بسیار عالی‌ست خندانک خندانک
    درود بر شما خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ۲۲:۴۱
    اجتماعی بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    ۱۳ روز پیش
    یکی از اشعار بسیار زیبایی بود
    که خواندم .

    موفق باشید آقا .
    خندانک
    احمد رضا شیخ
    احمد رضا شیخ
    ۱۲ روز پیش
    سپاسگزارم شاعر مربع سرای توانا
    ارسال پاسخ
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    ۱۰ روز پیش

    سلام و درود

    بیتِ ماقبلِ آخر فکر کنم این‌طوری بوده :


    - امروز که از قیمتِ اجناس ( گران) است


    و اشتباه تایپی رخ داده است خندانک خندانک خندانک

    محمد باقر انصاری دزفولی
    دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ۱۰:۲۵
    باعرض سلام
    درودبی پایان
    بر شما بزرگوار
    خندانک خندانک خندانک
    نرگس زند (آرامش)
    دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ۱۰:۴۵
    درود وعرض ارادت خندانک
    بسیار زیبا وعالی خندانک
    سلامت وسعادتمند باشید خندانک
    جواد مهدی پور
    دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ۱۱:۲۲
    درود بر شما جناب شیخ گرامی خندانک

    ناب سرودید

    سختی رود و موسم فتح و ظفر آید
    چون عید که در آخر ماه رمضان است


    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0