جمعه ۱۱ آبان
شام تنهایی شعری از مجتبی یزدی صوفی
از دفتر دیوان صوفی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۰۳ شماره ثبت ۱۲۶۲۵۶
بازدید : ۲۲۷ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر مجتبی یزدی صوفی
آخرین اشعار ناب مجتبی یزدی صوفی
|
عاقبت گوشه نشین شام تنهایی منم
جلبک قعر همین دریای رسوایی منم
این صدای قلب مکسور من زار است یار
همدم و دمساز این دنیای هرجایی منم
کیفرم شد همچو یک چوب شناور روی آب
پس زده در اوج جزر و مد دریایی منم
شرب خمر هرشب این مست راه عشق و غم
در فرود و در فراز و مست پیدایی منم
کاوشی کردم که جویم نام تو نامهربان
دیدم آن بی نام و نای راه تنهایی منم
زندگی را دادم و حسرت برایت میخورم
نان خور این خلوت پر بغض رویایی منم
صوفی اخر مُرد از بس در هوایت شعر گفت
غم نویس و شاعر دیوان شیدایی منم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
غم صوفی
مجتبی یزدی (صوفی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.