سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        علی بود

        شعری از

        طاهره حسین زاده (کوهواره)

        از دفتر معنای نفَس نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ۰۳:۵۰ شماره ثبت ۱۱۹۱۵۴
          بازدید : ۴۲۶   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
        آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)

        صدای ارسالی شاعر:
        علی بود و علی بود و علی بود 
        علی  ساحت‌پَدیدِ  سَروَری  بود 

        علی  دانش  علی بینش  علی عشق
        علی عقلِ  حیاتِ  بَشَری  بود 

        علی  آیینه‌ی  لطفِ  خداوند 
        محبّت را علی  پیغمبری بود 

        علی عمرِ  مَرام و عَهدِ اخلاص
        نزولِ  شاءنِ  صَحفِ  کوثری بود 

        علی دیروز و امروز و همیشه 
        علی  در  بُعدِ بودن  مَظهری  بود 

        علی عینِ عدالت ، لامِ لبیک 
        علی بر  یایِ  هستی  داوَری بود 

        علی  شمعِ  فروزانِ  سحرخیز
        که سوزِ قلبَش  از حب  اثری بود

        علی بر کنجِ غربت  آشنایی
        علی بر حسِ عزّت  گوهری بود 

        علی نِعم العِباد و اُسوه‌ی صبر
        علی  علم‌النهایت  را  دَری  بود 

        علی  دل‌را  فقط بر دوست می‌بست
        علی ذاتِ  وجودِ هنری   بود 

        علی شرطِ بلاغت در فصاحت 
        علی  حُسنِ  خطابه آوَری  بود 

        علی  قرآنِ ناطق   یارِ احمد 
        علی خیبرشکن  جان‌پَروری   بود

        علی معنایِ فَهمِ  مَردی و مِهر 
        علی اسطوره‌ی  حق‌باوری بود 

        علی  عون و عدو  را دوست می‌داشت
        علی  انسانِ کامل   دلبری  بود 
         
        پی نوشت :
        یتامی  یاعلی  بَعدک  یتامی
        نباشد   قلب‌مان را   التیامی

        عدالت  خاک‌می‌پاشد به سر  که
        پس از تو نیست بودَش را دَوامی
         
        ۱۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0