سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      سهراب کُشی

      شعری از

      علی رفیعی وردنجانی

      از دفتر یاد-داشت نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۴۲ شماره ثبت ۱۱۵۳۵۵
        بازدید : ۱۴۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی رفیعی وردنجانی
      آخرین اشعار ناب علی رفیعی وردنجانی

      من قصیده‌ترین شعرهایم را
      برای زنی می‌نویسم که دامانش
      مرد زائیده و رستم را کشته
      تا هیچ سهرابی با دستان پدرش
      به خاک سپرده نشود
      شاهنامه را دوباره می‌سرایم
      به فردوسی فکر می‌کنم
      و شصت‌هزاربار می‌نویسم
      سهراب را رستم کُشت
       
      علی رفیعی وردنجانی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۲۵
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و پر معنی است
      بیچاره فردوسی خندانک
      رحیم فخوری
      پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۵۲
      درودها جناب رفیعی
      از کارگردان فیلم مشهدی عباد {اوزئیر حاجی بی اوف اهل باکو} پرسیدند فیلم را چطور می بینید؟
      گفت دلم به حال مشهدی عباد خیلی می سوزد
      یقینن فردوسی هم دلش به سهراب سوخته بود
      موید باشد خندانک
      زهره دهقانی ( شادی)
      جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۸
      سلام و درود
      بسیار زیبا و مملو از مفهوم 👌⭐💐
      آرزو عباسی ( پاییزه)
      جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۲:۲۱
      درود بر شما ادیب بزرگوار خندانک
      زادرورتون مبارک خندانک
      ان‌شاالله که صد و پنجاه سال عمر باعزت توأم با سلامتی و موفقیت و شادکامی در کنار عزیزانتون داشته باشید 🙏 خندانک
      و در پناه خالق مهربانی‌ها نویسا باشید به مهر خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0