جمعه ۱۱ آبان
آری را فریاد می+کشم شعری از حسن رسولی
از دفتر رسولی در حسن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۰۳ شماره ثبت ۱۰۶۳۰۷
بازدید : ۱۸۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب حسن رسولی
|
آری را فریاد می+کشم
به خدا دیوار نه!
زنجیر نه!
ناله شبگیر نه!
پریشان نگاه آهوان
بر دهان درههای کفتار پیر نه!
صدای مرگ نه!
صدای تیر نه!
صدای آبان و دی نه!
صدای نحسدرنحس نه، نه!
هرگزم نه!
بله، آآآآآآآآآآآری
بله به پنجره
به نفس
به در
به هوای تازه
بدر به بوسه
علاف هرزگیهای خویش را
مهر بورز به آمدن
گفتن
شنیدن
فکرکردن
به فرماندهی خویش
ایمان بیاور
به سرآغاز فصل بوسیدن
از دست عشق روییدن
بله به پریدن
پرواز
محصور زیبایی گشتن
بله من اختیار را
به باد...
در این هجمه نه!
به زیباتر از خودم
آآآآآآآری
دادم...
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بیکران بزرگ مهر مهربان گران قدر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
« خلقت از روز ازل مرهون عطر یاس بود»
شهادت ام ابیها
حضرت فاطمه زهرا (س)
تسلیت بر شما