يکشنبه ۲۰ آبان
نی نامه شعری از حسن رسولی
از دفتر رسولی در حسن نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ۱۶:۴۲ شماره ثبت ۱۰۲۶۴۱
بازدید : ۱۸۱ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب حسن رسولی
|
نی نامه
َبزن بر سین
که نون آب است
آب هم بسته بر دجله و فرات است
بسته های معیشت نیز
بسته بر هسته های انرژی+های سراب است
دل من نی، نوای شراب است
رقص موکد ریشه+های خدا هست
گیرم که خاک نیست
هوا که هست!
من گلی هوازیم
موازی عشق
با لب یار تشنه، مساوی ام
گل نی+نوایم
نوای معلق می
که هی
می زندم نهیب
که کی!؟
بر می+خیزی از این خواب
راه آب ساز می+کنی
بی روی+آی نرفته حجاز
ای نوشیده می
به آب لب یار
انگار کسی پایین این سراب مرده است..!
نزن بر سین
که نون آب است
خود+آی این دیار خواب است
کدخدا نیز خود نقش بر آب است...
برخیز
در ریز
جام دیگری
که به حتم در آن خدا هست!
سر+زیر
سر ریز
سرزیز توام لب+ریز
ای همیشه تشنه ی آب
برخیز
تب+ریز
لب بر لب کارون نِه
ای نی، نوای ناب خدا...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
موفق باشید