جمعه ۱۱ آبان
من پیچ در گیسوی تو شعری از حامد بیدار کهنمویی
از دفتر معمولی نوع شعر متن ادبی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ۰۴:۲۸ شماره ثبت ۱۰۲۰۰۴
بازدید : ۲۶۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی
آخرین اشعار ناب حامد بیدار کهنمویی
|
بر من نشین تا دست من
آویز بر پیراهنت
یا قفل لب وا میکنی
یا مهر بوسه بر لبت
هی میزنم هی میزنم
بوسه پیاپی میزنم
تا جان بدر از پیرهن
تا انتهای زیستن
من شعرِ در ابروی تو
من پیچِ در گیسوی تو
اندر حریم بازوان
آن سوی تو این سوی تو
ابر ار نهانی میکند
خورشید میتابد چنان
در کاسه ی چشمان تو
خورشید و ماه آسمان
تا پلک بر هم میزنی
ابر از نهان پیدا کنم
یا آسمان برهم زنم
تا روح تو شیدا کنم
#بداهه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.