سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        سیاه-اسب پرکلاغی ِ من(مجموعه سپید)

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر "مرواریدهای باروک" نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ۱۴:۰۸ شماره ثبت ۱۰۱۰۵۷
          بازدید : ۲۲۲۵   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        بوسه ات زخم سرخیست ..
        به سنجاق سینه ام میآویزمش ..
        چشمهایت سبز
        مثل شالیزار ..
        حالا خودت ببین
        فاصله ی میان عشق و پاهایم را ..



        ***



        تابستان آمد
        لبهای ما را چید..
        فردا پاییز خواهد آمد
        شاخه های عریان ..
        زیر باران
        .
        .
        .
        و تو نمی آیی ..


        ***


        کابل در خون مینشیند
        ابران دویچلند میگریند
        همه ی جای نقشه ات خدا !
        درد میکند ..

        ***

        سنجاقی از عقیق بنفش
        پیراهنی از یاسهای غمگین
        همیشه همینجا
        در همین نقطه ی زمین
        گمت کردم..

        ***

        شنبه ها پر از تو است
        پر از ستاره ی لیلی
        من و شب و تو ..
        شعر ناتمام زیباییست ..

        ***

        عطرت استخوانم را میتراشد
        قلبم را میشکند
        پرندگان کوچک آرزو آزاد میشوند ..
        و من آوازهای نیامده را
        در سینه ریزم پنهان کرده ام..


        ***


        پس از تو ،
        پس از پوست سبزه ی کوهستان
        پس از عشق
        کاروانی آمد و مرا با خود برد
        در انتظارتم
        زخمی دیدار..

        ***
        جلد سوم کتاب منی
        به زبان نمی آیی
        میبوسمت ،،، تا کنارم مانده باشی..




        ***
        میخوامت
        سیاه-اسب پرکلاغی من !
        با پیراهن قرمز مواج
        پنهان از  دختران فولادزره ، در دور ..


        ***


        رواج داشته ای در من
        مثل آیینی ابدی
        مردان بسیارِ پیش از تو ، مذبوح عشقند ..

         
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0