سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 11 خرداد 1403
    24 ذو القعدة 1445
      Friday 31 May 2024
      • روز جهاني بدون دخانيات
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      جمعه ۱۱ خرداد

      پست های وبلاگ

      شعرناب
      نورعشق بخشش
      ارسال شده توسط

      منیژه قشقایی

      در تاریخ : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۴۶
      موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۸۰۳ | نظرات : ۶۶

      به نام خداوند بخشنده مهربان 
       
       
      اولین مرکز انرژی یا گردابه ی انرژی بین آلت تناسلی و مقعد قرارداردهمراه با تنفس براین مرکز انرژی تمرکز نموده رنگ های مایع را دیده که واردو خارج می شودکلمه ای  که می توانیم برای این مرکز ایجاد نماییم لام است و رنگ این مرکز قرمز است
      این مرکز ریشه شناخته می شود ارتباط ما با زمین است و ثروت و فراوانی مربوط به این مرکز است و خشم و نفرت ...و ترس برهم زننده ی تعادل این مرکز


      مرکز بعدی ،چهارانگشت زیر ناف قرار دارد  و رنگ آن نارنجیست ،ساکرال نیز گفته می شود ذکر یا مانترا یا م است یعنی یام را تکرار می نماییم
      مرکز جنسیس نیز است و انواع انحرافات جنسی برهم زننده ی این مرکز است هرکدام ازاین مراکز بر بخشی از غدد و اندام ها نظارت دارند


      بعدی شبکه ی خورشیدیست چهار انگشت یا یک وجب بالاتر از مرکز دوم است اعوجاج این مرکز رام است که نوسانات آن ارتعاش این مرکز را باعث می شود رنگ این مرکز زرد طلاییست

      بعدی قلب است میان دو استخوان سینه واقع شد ه است رنگ آن سبز است باهر تنفس باهردم این رنگ رابه درون داده و بابازدم بیرون اعوجاج آن یام است که باعث تحریک این مرکز است


      بعدی گلو است روی بر آمدگی استخوان گلو به رنگ آبی آسمانی و اعوجاج هام است
      ببینیم که رنگ به درو ن و بیرون ریخته می شود و پنج بار تکرار می کنیم تا بارگذاری شود این مراکز,به طور مثال دروغ این مرکز انرژی را دچار اختلال می سازد


      بعدی چشم سوم میان دوابرو
      یک چشم است که به رنگ نیلی ترسیم نموده که باهر دم این مایع بهدم و باز دم درون و بیرون پرتاب می شود اعوجاج آن اوم است OM بسیار قدرتمند است


      مرکز هفتم کل کاسه ی سر است روبه آسمان باز می شود به رنگ بنفش است که آگاهی مارا به سمت گشایش آگاهی کیهانی می برد AUMاعوجاج این مرکز است


      این هفت مرکز مربط به بعد سو م و این کالبد زمینیست و انرژی های این بعد را برای بدن خوانده و تامین می نماید
       
       
      تصویر بالا مربوط به آزمایشی  هنگا م اتصال انسان با زمین و اثرات آن 
      بربدن و سلامت می باشد
       
      ارتباط با زمین منافع متعدد و قابل توجه ایی را داراست، به تمرین اتصال با انرژی الکتریکی زمین از طریق راه رفتن با پای برهنه بر روی سطوح طبیعی مانند چمن، خاک، ماسه یا حتی بتن اشاره داریم. این تمرین ساده طیف وسیعی از مزایای بالقوه برای سلامت جسمی و روانی ما دارد.

      1. خواب را بهبود می بخشد: ثابت شده است که زمین در تنظیم الگوهای خواب و بهبود کیفیت خواب موثر است. با متعادل کردن بار الکتریکی بدن و کاهش هورمون های استرس مانند کورتیزول، به خواب بهتر کمک می کند.

      2. التهاب را کاهش می دهد: راه رفتن با پای برهنه روی زمین امکان انتقال الکترون های با بار منفی از زمین به بدن ما را فراهم می کند. این الکترون ها به عنوان آنتی اکسیدان های قوی عمل می کنند، رادیکال های آزاد را خنثی می کنند و التهاب را در سیستم ما کاهش می دهند.

      3. عملکرد سیستم ایمنی را تقویت می کند: مشخص شده است که پایه برای تقویت عملکرد گلبول های سفید خون، بهبود توانایی بدن ما برای مبارزه با عفونت ها و بیماری ها. همچنین به کاهش استرس اکسیداتیو و حفظ تعادل کلی سیستم ایمنی کمک می کند.
      4. درد را تسکین می دهد و گردش خون را بهبود می بخشد: بسیاری از افراد تسکین درد ناشی از شرایطی مانند درد مزمن، آرتریت، سردرد، و ناراحتی های قاعدگی را گزارش می کنند که به طور منظم زمین می گیرند. اعتقاد بر این است که با کاهش التهاب و بهبود گردش خون، درد را کاهش می دهد.

      5. خلق و خوی را تقویت می کند و استرس را کاهش می دهد: نشان داده شده است که زمین زنی اثر آرام بخشی بر سیستم عصبی دارد، استرس، اضطراب و علائم افسردگی را کاهش می دهد. به متعادل کردن پاسخ استرس بدن و تسهیل احساس آرامش و رفاه کمک می کند.
      6. سطوح انرژی و شادابی را بهبود می بخشد: با بازگرداندن تعادل الکتریکی طبیعی بدن، زمین باعث افزایش انرژی می شود و سرزندگی و رفاه کلی را بهبود می بخشد. می تواند به مبارزه با خستگی و تقویت حس جوان سازی کمک کند.

      7. وضوح و تمرکز ذهنی را افزایش می‌دهد: تمرین زمینه‌سازی به ما کمک می‌کند تا در لحظه حال به زمین بنشینیم و وضوح و تمرکز ذهنی را بهبود ببخشیم. همچنین می تواند از عملکرد شناختی بهتر و سلامت کلی مغز پشتیبانی کند.
       

      ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
      این پست با شماره ۱۳۷۷۴ در تاریخ شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۴۶ در سایت شعر ناب ثبت گردید

      نقدها و نظرات
      جواد کاظمی نیک
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۸
      درودبرشما استاد بانو گرامی وگرانقدر سرکارخانم قشقایی مهربان بسیار موارد مهم وعالی نوشتی احسنت برشما 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐
      ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷
      🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐
      🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸
      🌺🌺🌺🌺🌺🌷
      🍀☘️🌱🌹💐
      🌿🌿🌿🍁
      🪴🪴🪴
      🏵🏵
      💟
      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۴۶
      درود بر برادر باسخاوت و همیشه مهربانمان خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۴۳
      به نام خداوند بخشنده مهربان
      ‍ صعود چگونه است!
      اولا منظور از "صعود" رشد پله به پله در بازه زمانی نیست.
      خودتان را وجودی "کامل"، موجودی از جنس عشق و نور بدانید. تمامی اطلاعات رشد در درون شما وجود دارد، گرچه ممکن است همه آن هنوز فعال یا بیاد آورده نشده باشد.

      شما بعنوان وجودی چند بُعدی می توانید بطور همزمان ادراک چند بعد را در خود داشته باشید. ما توصیه می کنیم که ادراک خود برتر را انتخاب کنید.

      ️تمرکزتان را بر مرکز قلب قرار داده، . و خود را با آن هم هویت کنید.
      به ما آموخته‌اند که خود را با هویت ذهن نفسانی هم ذات پنداری کنیم. ذهن نفسانی بسیار محدود است و توانایی دریافت انرژی های صعود و آگاهی همراه آنرا ندارد.
      هویت بعد سومی شما که ادراک خطی (زمانی) دارد اکنون دیگر بکار نمی آید، بازی تغییر کرده و شما باید با هویت خود برتر هم ذات پنداری کنید (کامل ترین حالتی که از خودتان می توانید تصور کنید).

      خود برتر دارای ساختار بُعد پنجمی است و دراین بُعد است که ما با کل هستی در ارتباط هستیم. و در این بعد است که می توانیم قلب را به ذهن پیوند دهیم. زمانی که از این دیدگاه عمل کنید، متوجه فضای تهی یا خالی میشوید. این خود برتر، خود بالغ و کامل شماست که فضایی برای ورود انرژی ها بمنظور متجلی شدن در شما ارائه داده است.

      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۴۵
      ‍ ساختار بدن ما در حال حاضر بیشتر بر پایه کربن بنا شده است. همه اعضا و جوارح ما، همه دستگاه های بدن ما، بافت ها، رگ ها، چربی و ماهیچه ها، همگی بر پایه کربن هستند و بدن ما در بین همه ابعاد هستی، در چگال ترین حالت ممکن قرار دارند. یعنی هیچ موجودی در تمام هستی پیدا نمی شود که به مانند زمینیان، اینچنین در حالت چگال قرار گرفته باشد. به بیان دیگر در همه هستی، همه چیز از انرژی ساخته شده است و در حیات بُعد سومی ما، بدن ما که خود، حالتی از انرژی است، در چگال ترین حالت انرژتیکی قرار دارد.
      می دانیم که بدن فیزیکی ما از طریق غدد درون ریز، به مراکز انرژی و ابعاد بالاتر اتصال دارد. هر چه بُعد بالاتر باشد، بدن ظریف تر اما مقاوم تر است. فاصله مولکولی در بدن فیزیکی ما بسیار کم است و اتم ها و مولکول ها خیلی به هم نزدیک هستند.
      با ورود انوار فرکانس بالا از سوی خورشید_مرکز_کهکشان، ساختار سلولی بدن انسان ها و موجودات زمینی بعد سومی دچار تغییرات قابل توجهی می شود.
      به وسیله بروز تغییرات و استحاله اتمی کوچک در این اتم ها، تغییرات شگرفی در ساختار بدن فیزیکی ما رخ خواهد داد. در واقع درون اتم های بدن ما فیشن (شکستن هسته ی اتم) رخ می دهد.
      طی فرایند فیشن در اتم های ما، سدیم، پتاسیم، کلسیم، کلراید و سایر مواد که ساختار فلزات آلکالی هستند، سنتز شده و به هالوژن و یا گازهای نجیب (آرگون، کریپتون، زنون، رادون، هلیوم و اوگانسون) تبدیل می شوند.
      چون تمام ساختار بدن ما از اتم ها تشکیل شده است، با انجام عملیات فیشن، در بدن ما به واسطه ورود امواج باند فوتونی، ساختار اتمی ما تغییر پیدا می کند و نهایتا ساختار کلی بدن ما کریستالی می شود.
      بمباران انوار فوتونی کیهانی که متشکل از فوتون هستند (فوتون = نور = آگاهی)، ساختار بدنی و سلولی ما را تغییر می دهند.
      حتی ساختار ژنتیکی ما نیز دچار تغییرات زیادی می شود. در واقع بدنِ بسیار چگال ما به بدنی با چگالی کمتر، ظرافت و توانایی بیشتر تبدیل خواهد شد.
      این ساختار کریستالی، دیگر نمی تواند حامل هیچ بیماری ای باشد و عمر ما جاودان خواهد شد.
      در این شرایط اتم ها و سلول های ما دارای فرکانس بالاتری هستند و در بعد دیگری سیر می کنند
      در آن زمان، کسانی که به اختیار خودشان نتوانستند بدن فیزیکی را به کریستالی تبدیل کنند، یعنی نتوانستند ذهن و بدن و روح شان ‌را در یک سطح فرکانسی قرار دهند، با تغییرات سیاره زمین تطابقی ندارند و مجبور به ترک زمین هستند. سیاره مقصد آنها متناسب بدن کربنی آنهاست.
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۱
      برای ورود به بعد یا آکاهی بالا و همسو شدن با هستی و زمین در این تغییر شگرف که برای اولین بار با جسم صورت می پذیرد ما نیاز به شناخت و درک انرژی ها داریم که در بعد مادی و حالت تراکم این جسم و کالبد درزمین و فرارفتن آگاهی از زمین و تبدیل شدن به بهترین ورژن الهی خود و دست یافتن به آگاهی های فرابعدی اولین گام پاک بودن و عدم انسداد مراکز هفت گانه ی انرژی در بدن می باشد

      علاوه بر این مراکز اصلی مراکز فرعی بیشماری نیز وجود دارد و دو مرکز مهم دیگر یکی در کف دستها و دیگری در پاها که اتصال ما به زمین و تبادل انرژی بازمین را انجام می دهد
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۵
      هنگامی که احساس خستگی و احساس عدم نشاط و تخلیه انرژی داریم بهتر ین راه بدون اینکه وارد حوزه ی انرژیایی اطرافیانمان شویم و خود را احیانا دچار کارما سازیم ...(کارما همان عقوبت اعمال گفتار و کردارمان است که مارا گرفتار می سازد وقتی در حال حاضر بر زمین هستیم یعنی کارماهایی داریم که نیاز به پاکسازی دارد )

      به طبیعت رفته و تعادل انرژی با قدم گذاشتن بدون کشف یا هر مانعی توسطخود زمین زیبایمان انجام خواهد شد
      زیرا زمین از تمام انرژی های منفی جهت شارژ کریستالهای خود استفاده می نماید
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۶
      لطفا هنگام خواندن به روی نا م ها حساس نشوید مهم درک ارتعاش این مراکز انرژیست 🙏
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۷
      حتما نماد داروخانه هارا تابه حال دیده اید دو مار
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۸


      درود تان باد ادیب گرامی
      سپاس
      خندانک خندانک خندانک

      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۰۴
      درود و ادب استاد انصاری مهربان سپاس از حضور و همراهیتان 🙏 خندانک
      ارسال پاسخ
      جواد کاظمی نیک
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۰۲
      💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐
      ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷
      🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐
      🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸
      🌺🌺🌺🌺🌺🌷
      🍀☘️🌱🌹💐
      🌿🌿🌿🍁
      🪴🪴🪴
      🏵🏵
      💟
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۰۳

      ‍ ساختار و نحوه عملکرد بدن کریستالی با نحوه عملکرد بدن کربنی بسیار متفاوت است. در بدن کریستالی، در مسیر Hara (خط اتصال چاکرا ها یا گردابه های انرزی ، یک ستون مرکزی و محور عمودی از مرکز انرژی تاجی تا ریشه کشیده می شود که در واقع نقش یک مبدل را بازی می کند. این ستون کریستالی، نور و عشق را از کائنات دریافت می کند و به داخل بدن پمپاژ می کند.(یک ستون نوری را فرض کنید از اولین مرکز انرژی تا تاج سر و سپس ادامه آن تا ...زیرا هربعد مراکز انرژی مختص به خود رادارد مثلا بعد از بعد جسمانی سوم وارد بعد چهارم که می شویم اولین مرکز ب رنگ سبز چمنی است الی آخر ....)
      در واقع این ستون کریستالی مرکز ارتباطات نوری و فتونی بدن فرد با کاینات است(همان راه آسمان که درون است همان صراط مستقیم و این صراط در امتداد ستون مهره ها شکل گرفته تا ....). زیرساخت کل بدن کریستالی، نور طلایی خالص است، این ستون در مسیرِ هارا است و البته وجود همه رنگ ها محتمل است. ساختار کریستالی اتم ها نور درون و اطراف بدن را به ستون یا محور کریستالی بدن کریستالی ارسال می کند. هیچ اتلاف انرژی ای وجود نخواهد داشت و به جای آنکه در بدن فیزیکی انرژی از طریق چاکرا ها به داخل بدن وارد شود یا از بدن خارج شود، در بدن کریستالی، مسیرِ هارا این نقش را بازی می کند.
      اصل و اساس این انوار فوتونی، عشق است و در واقع عشق همان منبع و همان نیروی حیاتی کائنات (پرانا) است. این عشق همان چیزی ست که همه چیز را به هم مرتبط می سازد.
      در ساختار بدن کریستالی ما، دیگر هیچ ایمپلنتی وجود نخواهد داشت زیرا همه ایمپلنت ها به وسیله موج پنجم کائنات که به زمین تابیده خواهد شد، از بین خواهند رفت. کنترل_ذهن از بین خواهد رفت و همه جراحی ها، دیگر جراحی های اثیری و آسترالی (اختری) خواهد بود.
      ظرفیت و قابلیت های بدن فزونی خواهد یافت و محدودیت هایی که بدن فیزیکی داشته، از بین خواهد رفت. ویژگی هایی چون تله_پورت شدن، غلبه بر جاذبه، تله پاتی، جا به جایی اشیاء با ذهن، به بدن کریستالی اضافه خواهد شد.
      هر قسمتی از بدن ما که امروز در طب سوزنی مورد توجه قرار گرفته است، محل های انرژی خواهد بود. این منافذ در واقع پورتال های ورود انوار عشق و فوتونی هستند. در این شرایط شفا یافتن به این معنی خواهد بود که شخصِ صعود کرده، بتواند این پورتال های انرژی را فعال نگه دارد و با هم به صورت هماهنگ باشند. در واقع در این شرایط تکنیک شفای نوری بسیار اهمیت دارد.
      در بُعد پنجم، ذهن ما خاصیتی کریستالی و پوزیترونی پیدا خواهد کرد. در واقع تار و پود های انرژی ای که در درون ذهن ما عبور خواهند کرد، محل های اتصالی دارند که آن محل ها، پورتال های انرژی ذهن هستند.
      بدن ساختار هولوگرافیکی پیدا خواهد کرد.
      از طریق مغز پوزیترونی اتری، می توان ۱۴۴ پورتال در بدن کریستالی را مشاهده کرد. بین مغز کریستالی ما و زمین، از طریق ستونِ هارا، ارتباط و اتصالی نوری برقرار خواهد شد. این اتصال کاملا فراآگاهانه خواهد بود و از این طریق، بدن ما به پورتال های نوری کیهانی وصل خواهد شد. در این شرایط، بدن احساسی، بدن ذهنی، بدن هاله ای، بدن اتری ما در بدن نوری ما جذب خواهند شد. این بدن ها در حالتی کاملا هماهنگ و سنکرون با هم خواهند بود. در صورت خروج از هماهنگی، تروما هایی نیز به وجود خواهد آمد.
      می توانیم از طریق بدن نوری مان، سفرهای کیهانی و کهکشانی را به سادگی انجام دهیم. زیرا تمامی سفرها به وسیله تار و پود کیهانی انجام خواهد شد که در واقع رشته های اتری کیهانی هستند.
      در بدن کریستالی، همچنان جرم بحرانی اهمیت والایی دارد. میزان رشد معنوی هر فرد بسته به میزان دریافت نور و فوتون از کیهان است که میزان صعود وی را مشخص می کند.
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۰۶
      سازمان عصبى ما به گونه اى است كه نميتواند بيش از 2/5 ثانيه چيزى را در زمان حال نگهدارد و اين 2/5 ثانيه هم مربوط به خلاء بين دو سيگنال است.پس ما هرگز نميتوانيم زمان حال را حس كنيم زيرا هميشه 2/5 ثانيه از زمان حال عقب هستيم.كسى كه زمان حال را حس ميكند،يا در عبادت
      ومراقبه است يا در ذهن بى ذهنى.چون مقاومت ذهن را برميدارد و از لايه اى كه ذهن در آن نوسان دارد بيرون مى آيد و زمان حال
      را حس ميكند و در آن موقع آنچه را كه دريافت ميكندبطورمستقيم دريافت ميكند نه ازطريق تفاسير ذهنى.
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۰۷
      دنیا خیال است
      محی الدین عربی
      پس با برداشتن مقاومت ذهنی به بخشی از شهود دست می یابی
      جواد کاظمی نیک
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۰۸
      🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻
      💙💙💙💙💙💙💙💙
      🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
      💐💐💐💐💐💐
      🌼🌼🌼🌼
      💟💟💟
      ❤️❤️
      ❤️
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۱۱
      اسامی انرژی حیاتی در فرهنگهای مختلف:
      طب سنتی چینی : چی
      طب سنتی ژاپن : کی
      طب سنتی هند: پرانا
      ایران : رمق - نا
      صوفی ها: برکت
      طب یونانی ها: نوما
      هومیوپاتی : نیروی حیاتی
      تبت: گالاما
      راهبان قدیم: نیروی اودیک
      بقراط: گرمای درون
      کابالا : نور اثیری
      ویلهم رایش: اورگون-بیو انرژی
      پرو: هوچا-سامی
      پولینزی: مانا
      مصر باستان : کا
      و در شمنیزم اقتدار
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۱۳
      هر چیزی در آفرینش، هر چیزی در جهان هستی در جریان نور حرکت می کند.
      این نور نامحسوس دارای یک جریان طبیعی از حرکت و جریان در درون سیستم گردش خون توست.
      سیستم گردش خون بدن تو، یک رودخانه ی نور است.
      آن یک سیال جاری بهم پیوسته است، و نور که به درون آن می ریزد، در درون سیستم تو حرکت می کند تا تو را به درون جریان جاری زندگی تازه که در حال تغییر دادن همه ی بدن فیزیکی توست، هدایت کند.
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۱۸
      آنچه تغییر در بعد و آگاهی زمین و ساکنان زمین نامیده می شود خصوصا انسان فراتر رفتن از چهار عنصر آب و خاک ،باد و آتش است وارد شدن به عنصر پنجم یا اثیر
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۲
      طبق قوانین فیزیک
      هر اتمی انرژی دریافت کند، برانگیخته شده به سطوح و مدارات بالاتر، ارتقا می‌یابد..
      این یک تغییر حالت موقت است که با انتشار نور و فوتون از خود، دوباره به حالت اولیه خود بازمی‌گردد..
      ولی اگر گرفتن انرژی تداوم یابد و در درون اتم ذخیره‌گردد، می‌تواند ایزومر جدیدی از آن بسازد که حالت پایدار داشته باشد..
      این مساله در زندگی روزمره ما نیز صادق است. با عشق‌ورزی و نوازش یکدیگر، سطح ارتعاش هم را بالاتر می‌بریم و بدینگونه می‌توانیم زندگی سالم‌تر و شکوفاتری داشته باشیم..
      همین قوانین در مورد سلوک نیز صادق است.
      وقتی سالکی در مسیر سلوکِ خود انرژی دریافت می‌کند، به سطوح و ابعاد بالاتر ارتقا یافته، حالی متفاوت از زندگی روزمره را تجربه می‌کند.
      و اگر این دریافت انرژی تداوم یابد و حال‌ها و برانگیختگی‌ها تکرار شود، به تدریج استحاله رخ می‌دهد و تبدیل به مقام می‌گردد و شخص به جایگاه انسان نورانی و فروزنده نائل می‌گردد..
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۷
      دوستان عزیز یکی از راه های ذخیره ی انرژی دربدن و اکتیو شدن مراکز انرژی همانجورکه قبلا عرض شد قطع کردن لینک هاست ،اینکه مراقب باشیم به هرچه توجه نماییم انرژی خود را همان سمت ارسا ل می نماییم با عدم تمرکز بر درون خود وکنکاش در مورد دیگران خود را وارد دنیاهای موازی و بازی های دیگر نموده که هیچ ارتباطی با ما ندارند
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۳۴
      بدن ما جریانی از انرژی الکترو مغناطیس هماره جاریست ،بدن ما همانجور که میدانیم بیشتر از آب تشکیل شده است پس در خوراک نیز بهتر است همین نسبت میزان مصرف آب وجو ددداشته باشد ،البته آب ولرم زیرا اب یخ مراکز انرژی را دچار اختلال می نماید

      ذهن ما انرژی الکترکی و قلب ما دارای انرژی مغناطیسی می باشد تعامل این دو می شود انرژی الکترو مغناطیس
      عقل و دلی که ساز می شوند

      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۳۶
      راه دیگر برای دریافت آگاهی ها وانرژی های پاک الهی از طریق تنفس خصوصا تنفس پرانا می باشد
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۴۰
      بهتر است تنفس از قسمت بالای بینی صورت بگیرد نه قسمت پایینی زیرا کیفیت تنفس متفاو ت می باشد ،هرکدام از دوسمت بینی نیز جریانی متفاوت ایجاد می کنند آب و آتش اند طرف راست بدن ما دارای انرژی مردانه است و درارتباط با انرژی خورشید و باا نیمکره ی چپ سر در ارتباط است ونیمه ی چپ زنانه است با انرژی های ماه در ارتباط است و با نیمکره ی راست در ارتباط است
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۴۲
      زمانی به جایگاه انسان نورانی می‌رسیم که؛
      اندیشه‌هایمان، همه نور و خیر محض باشد و ذره‌ای شرّ و پلیدی و کدورت در افکار و نیات‌مان نباشد.
      کلام‌مان، همه خیر و نور محض باشد. و جز نیکی و راستی برزبان نرانیم و همواره به نیکی و مثبت گفتمان کنیم.
      اعمال و رفتارمان، همه نور و خیرِ محض باشد. به نیکی و خوش‌رفتاری عمل کنیم، تا صلح و اصلاح افزاید..
      آنگاه با ارتعاش نور خواهیم بود...
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۴۸
      زمانی که کالبد ما تن ما معبد ما مسجد ما پاک و منزه شوند
      قابل جان جانان شود آن گاه میشو د :دوش دیدم که ملائک در میخانه زدند

      پاکسازی ها ی مداوم و فضا گشایی های مدام و عدم تراکم
      نزدیکی به سرچشمه ی حیات به خداوند تمام این بعدها ،آگاهی ودردرون خود است و اجازه دادن به روی خود است .

      بایدمانند نی خالی شویم ،از عقل وارد میدان قلب شویم
      عقل کارخود که آرشیو سازی را انجا م می دهد وقلب تصمیم گیری می نماید از نورو تاریکی برون شده حالتی از انرژی در ستون فقرات حرکت می نماید نورو تاریکی می شوند دو پر
      از من تجربه کننده ی انفرادی وارد ابعاد بالاتر می شود


      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۰۴
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۰۷
      هرچه میزان انرژی الهی ما ودریافت نورو انرژی ما گسترده تر باشد میدان یا هاله ی الکترو مغناطیسی اطراف ما به همان نسبت گسترده است می شود همان حفاظ الهی که پروردگار فرمودندتو در حفاظت کامل ماهستی و این میدان تاثیر به سزایی در چرخه ی خلق دارد
      رحیم فخوری
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۳۶
      درودها استادبانوقشقایی
      پست بسیار قابل احترام،متفکرانه و ارجمندی را نگاشتید خندانک خندانک خندانک
      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۱۲

      درودو سپاس استاد فخوری مهربان
      باعث مسرت ،افتخار و وظیفه است.و با عشق در اختیار دوستان قرارمی گیرد ،
      ممنونم از حضور و لطف کلامتان خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      فیروزه سمیعی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۱۵
      درودتان باد مهربانو قشقایی نازنینم 💖
      ادیب گرانقدرم 💗
      مطالب ارجمندی را به اشتراک گذاشته آید
      آموزش تمرکز و ذن بر پایه ی همین اصل است
      زنده باد 👏 👏💯🙏💎☘️🌹
      بی نهایت سپاسگزارم،
      ☘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘️
      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۱۷
      درود متقابل ماه بانو فیروزه عزیز
      حضورتان هماره زیباست مهربان جان
      ممنونم از خواندن و همراهیتان خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      اصغر ناظمی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۵۵
      درودها
      بانوی گرامی خندانک خندانک
      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۵۰
      درود و سپاس جناب استاد ناظمی عزیز و خوش آمدید خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      جواد کاظمی نیک
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۱۲
      🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻
      💙💙💙💙💙💙💙💙
      🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
      💐💐💐💐💐💐
      🌼🌼🌼🌼
      💟💟💟
      ❤️❤️
      ❤️
      محمدرضا آزادبخت
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۳۵
      درود بانو ارتباط تمام اینها در آسمان است که دستور دهنده اصلی است که مرکز جاذبه عشق واقع شده است
      پس همگی بوسیله عشق دستور و فرمان می گیرندکه نیروی ماورای را درآسمان دارد
      سپاس از پست آموزنده تان
      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۴۷
      دروداستاد آزاد بخت ارجمن د خوش آمدید و بی شک در ارتعاش این پست و مطالب آن بوده اید که حضور دارید درغیر این صورت حتی خواندن نیز ممکن نبود

      و آر ی عشق
      این بار عشق آمده است که بماند خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۴۵
      به نام خداوند بخشنده ی مهربان

      .:
      ‍ افکار

      فکر کردن شکلی از انرژی است . دانشمندان اثبات کرده اند که افکار مثبت به انرژی ما این اجازه را می دهد که آزادانه و بدون محدودیتی جاری شود و بر خلاف آن افکار منفی ، انرژی درون بدن را کاهش می دهد.هر فکری (احساسی یا ذهنی) به چاکرا متصل است. بعنوان مثال، افکار هیجانی محرک انرژی قرمز هستند، اما افکار متشنج جریان انرژی قرمز مثبت را کاهش می دهد. این بدان معنی است که تداوم انرژی متشنج انرژی اولین مرکز انرژی را کاهش می دهد



      ‍ ما می توانیم بصورت صوتی فرکانس صداها را مانند فرکانسی که بعضی از غدد درون بدن دارا می باشند مرتعش کنیم.آهنگهای معمولی می توانند به اندامهای بدن ما کمک کنند تا بطور صحیحی عملکرد خود را انجام دهند.آلودگی صوتی در محیط اطراف ما می تواند بر هم زننده این عملکردها باشد.بنابراین با گوش کردن به آهنگهای شادی آور سعی در شاد کردن خود وکمک به درست کار کردن غدد نمایید.

      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۵۵
      اصل صعود معنوی تا 99 درصد بر مبنای پاکسازی عاطفی و ترمیم زخم ها و آسیب های کهنه و عمق یافته در روان ماست.
      ریشه این زخم ها معمولا به " ترس" بر می‌گردد، مثل ترس از تنها شدن یا تایید نشدن یا طرد شدن توسط دیگران و .....

      زخم های عاطفی در حوزه روان موجب تعارض و کشمکش درونی شده که در نهایت به کدر شدن قسمتی از الگوهای شناختی (شعور) منجر میشود.
      آسیب های عاطفی و ذهنی هم در سطح سلولی تخریب بجا می گذارند (DNA) و هم این انرڑی های منفی "سایه" را بوجود می آورند.

      "سایه" گرچه اصطلاح روان کاوی است ولی در حقیقت تجمعی از انرژی کدر است که "شبح وار" دور کالبد انرژی ما تنیده میشود.
      سایه و شبح در حقیقت قسمتی از ماتریکس منفی نیز هستند.
      ما اینگونه در اسارت بُعد منفی بافی می مانیم.

      پاکسازی اما معکوس کردن این روند است. بخشیدن، نور و عشق دادن به بعد تاریک خود، سایه را عینا به نور تبدیل می کند و اتصال با بعد منفی را قطع می کند. هدف از پاکسازی و ترمیم عاطفی، برقراری اتصال مداوم الهی، دریافت برکات و فراوانی و ارامش درونی است.

      نظاره گر بودن، مشاهده بدون درآمیختن با واکنش احساسی، تمرین لحظه حال و خودکاوی یا ژرف نگری همه ابزاری مناسب برای یافتن الگو های زخم عاطفی ما هستند.
      به محض یافتن زخم باید آنرا ترمیم کرد، با مهر درآغوشش کشید و بخشید.

      بخشش اول نسبت به خود است بعد افراد و یا شرایطی که موجب زخم و آسیب شده اند. گاهی یک زخم را هزاران بار باید ترمیم کرد و یک فرد را میلیون ها بار بخشید.

      معمولا زمانی که در مراقبه بسر می برید یا در طبیعت هستید یا به هر شکلی در ارتباط و اتصال درونی هستید ترمیم بسیار آسان تر و ژرف تر صورت می پذیرد.

      فرآیند ترمیم نیازمند زمان است. جای خوشحالی است که در حال حاضر انرژی های بسیار قوی ای برای این منظور از هستی و کائنات دریافت می کنیم. اما جهت بخشیدن و متمرکز کردن این انرژی وظیفه خود ماست.

      ✨ لازم به یادآوری است که با ترمیم، زخم های ما از بین نمی روند بلکه آسیب پذیری و حساسیت ما نسبت به آنها از ببن میرود، اینگونه می توانیم آنها را بپذیریم.

      زمانی که شبح سایه در حوزه انرژی ما کمرنگ شود، آهسته آهسته کالبد 12 بُعدی ما شروع به شکل گرفته می کند. این فرآیند بخودی خود و بدلیل فعال شدن DNA صورت می پذیرد. فعال شدن ژنوم آگاهی و کالبد چند بُعدی بطور موازی و همزمان صورت می پذیرد.

      این چند پله اول و ضروری برای صعود معنوی است.

      من دارای جسم هستم. جسم می تواند سالم، بیمار یا در هر شرایطی باشد. اما من جسمم نیستم!

      من دارای رفتار هستم. اما من رفتارم نیستم. تا زمان رسیدن به استادی ممکن است رفتار من گاهی در انطباق با خویش الهی من نباشد. رفتار من هویت من نیست. من خویش الهی ام.

      من دارای احساس هستم. اما من احساسم نیستم. تا رسیدن به جایگاه استادی بین دو قطب مثبت و منفی در نوسانم. اما من خویش الهی بدون تغییرم.

      من دارای ذهن هستم، اما من ذهنم نیستم. گاهی من ارباب ذهن هستم گاهی ذهن بر من چیره است. گرچه ذهن ابزار مهمی برای خویش است، اما من ذهنم نیستم. من هوشیاری پشت ذهنم، من آگاهی خویش الهی ام.

      من دلیل و منشأ هر احساس، رفتار و نگرشم هستم. من کاملم. من اولویت هایی دارم اما بدور از وابستگی.

      من مغناطیسی هستم که بشدت انرژی های منفی دیگران را دفع می کند. من انتخاب می کنم که درگیر منفی گرایی دیگران نباشم.

      خاموش باش و آگاه باش که من
      در خویش کاملم!
      منیژه قشقایی
      شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۵۶
      در ابتدا کلمه بود و کلمه نزد خدا بود و کلمه خدا بود🙏

      ما شیفتۀ کلمات هستیم
      اما سکوت پشت کلمات جایی است که یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد🤍
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۱۲
      .:
      میزان ارامشان در این لحظه
      میزان سطح آگاهیمان است

      بودن در لحظه ی حال یعنی ارتباط با انرژی درون

      با مشاهده افکار و جدا سازی از فکر کننده، ما لحظه ی حال را تجربه می نماییم
      زیرا مشاهده گری از ساختارهای خویشتن حقیقی است خندانک
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۱۴
      🔴"و قبل از آنکه بخوانند من جواب خواهم داد" زیرا زمان و مکان رویایی بیش نیست و برکت شما در انتظار است تا با ایمان و کلام خود عیانش کنید
      🔺"امروز برای خود اختیار کنید که را عبادت خواهید نمود" ترس را یا ایمان را؟

      کتاب ۴اثر از اسکاول شین
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۱۵
      وظیفه انرژی عشق الاهی یکی کردن دو نیمکره مغز است
      صعود به ورای تضاد هاست
      یک انقلاب درونی نادر
      حادثه ای که به واسطه آن کل هستی جشن خواهد گرفت

      تبدیل انسان بالقوه به انسان بالفعل

      کیمیاگری الاهی
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۳۷
      و تنفس پرانایامی بسیار مفید و کاربردی تقدیم به شماهمراهان ،تنفس پرانایاما این مراکز و گردابه های انرژی را کاملا پاکسازی و متعادل می نماید 🙏
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۵۳
      میدانیم تنفس از بینی و دهان انجا م میشود و عرض شد یکی خورشید است یکی ماه یکی زن است یکی مرد و در تنفس به کارگیری این دو انرژی در جهت درست آگاهانه و به منظور گسترده شدن فضای ریه انجام می گیرد بعد از مدتی خصوصااوائل کاملا درد رو که حاکی از بازشدن انسداد ها هست در قسمت پشت شانه ها کاملا حس میکنیدو نتایج شگفت انگیز این تنفس از نظر قدرت بینایی حافظه زیبایی وموارد دیگر
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۵۵
      ابتدا انگشت را در یک سمت از بینی قرار داده با سمت مخالف دم را انجام می دهیم اوائل مکث و حبس نفس کمی شاید سخت باشد اما نکته اینجاست که این عمل میدان الکترو مغناطیس بدنمان را در جهت خلاف عقرب ه ها گسترش می دهد
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۵۸
      سپس بلافاصله انگشت را هما سمت که دم انجام داده ایم قرارداده یعنی با سمت مخالف آهسته بازدم ر ا انجام داده و به محض احساس نمودن کامل بازدم باهمان سمت دوباره دم را انجام میدهیم یعنی به شکل آساسنور بدون مکث
      نیلوفر تیر
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۰۳
      درود مهربانوی عزیزم خندانک تابان باشید خندانک
      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۱۴
      سپاس بانو نیلوفر جان شمانیز مهربان خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۱۷
      بدون مکث از اولین مرکز که شروع می نماییم به دم و بازدم مجدد دم و روشن شدن رنگ آن مرکز و بادم و تکرار

      بعد از مدتی کوتاه خود تان متوجه تغیرات در سطح کالبد سلامتی حتی سطح پوست و درخشانی چشمهایتان نیز خواهید بود البته هدف مهمتر از این موارد فعال شدن لایت بادی ست ۔۔۔۔
      محمدرضا آزادبخت
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۲۱
      درود ارتباط سطح پوست ولایه زیر پوستی در کدام موارد نقش آفرینی ساطحی خواهند داشت
      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۳۲
      درود استاد آزاد بخت ، انرژی هایی که دراثر قرار گرفتن زمین در متطقه ی خاص از کیهان است در سالیان اخیر و کمربند فوتونیست و نورهایی که از خورشید نیز ساطع می شودو آگاهی هایی که سبب ارتقا دی ان ا می شود هم در سطح کالبدی هم سطح روحیست ، اما به طور خاص نفس کشیدن به شکل صحیح نور را به بدن باز می گرداند اکسیزن رسانی گرفته تا مواد مغذی علاوه بر اینکه هفتادو هزار کانال نوری دررسراسر بدن ما گسترده است و در صورت ما تمام جاهای خالی مراکز انرژی فرعی هستند که همگی کاملا گشوده می شوند در پیام های بالا نیز عرض شد حتی در سطح جسمی سیالتر سبک تر و لطیف تر خواهیم شد
      ارسال پاسخ
      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۳۴
      استادگرامی احساس میکنم شاید متوجه پرسشتان نشده ام اگر اینگونه است لطفا بفرمایید سپاس 🙏
      ارسال پاسخ
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۳۶
      یک تغییر اساسی از کربن به شکل کریستال است ۔۔۔
      البته بایداز هرلحاظ آماده ی ورود به این منطقه ی کیهانی را داشته باشیم و نمی دانیم چه زمانیست اما حتما فلش خورشیدی را پیش رو خواهیم داشت در سالهای آتی که بدنهای کریستالی شده و دارای ارتعاش مناسب این سطح از زندگی بر زمین را تجربه خواهند نمود در حقیقت کشتی یا سفینه ی مان همین زمین زیبایمان است
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۵۴
      البته ناگفته نماند که این بسته های انرژیکی و آکاهی های فوتونی که دریافت می شود ،ما به مصرف آب نیز به حد کافی نیازمند هستیم که در اصطلاح در بدن گشوده شوند
      افسانه پنام (مولد)
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۵۸
      درود بانوی عشق و آگاهم خندانک

      تمام آنچه نوشتید را با دقت باید بخوانم
      گمان می کنم برایم جالب و خواندنی باشند خندانک
      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۵۹
      درود عزیز م خوش آمدی نازنینم خندانک
      ارسال پاسخ
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۵۹
      جسم و روح ما در ابتدا توسط همی ن مراکز انرژی باهم در ارتباط هستندو کمبود نور دور شدن از نور که سبب اختلال در این مراکز است به شکل بیماری های جسمانی ظاهر می شود ،یعنی هر بیماری تلنگری از جانب روح است
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۵۳
      و درپایان

      آنچه در این مدت در مطالب وبلاگ به اشتراک گذاشته شد درکی حقیقی از موارد بیان شده است ، چند دوست نازک تر از برگ گل واین کوچکترین که همه با رضایت خود شان در این مجموعه به اشتراک گذاشته شد

      امیدوارهستیم در پناه خداوند برکت و خیر باشد برای همه ی عزیزان که می خوانندو خواهند خواند

      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۵۷
      و حسن ختام با تفالی به لسان الغیب



      اَلمِنَّةُ لِلَّه که درِ میکده باز است

      زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

      خُم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی

      وان می که در آن جاست حقیقت، نه مجاز است

      از وی همه مستی و غرور است و تکبر

      وز ما همه بیچارگی و عجز و نیاز است

      رازی که بَرِ غیر نگفتیم و نگوییم

      با دوست بگوییم که او محرم راز است

      شرحِ شِکَنِ زلفِ خَم اندر خَم جانان

      کوته نتوان کرد که این قصه دراز است

      بارِ دلِ مجنون و خَمِ طُرِّهٔ لیلی

      رخسارهٔ محمود و کفِ پایِ ایاز است

      بردوخته‌ام دیده چو باز از همه عالم

      تا دیدهٔ من بر رُخِ زیبایِ تو باز است

      در کعبهٔ کوی تو هر آن کس که بیاید

      از قبلهٔ ابروی تو در عینِ نماز است

      ای مجلسیان، سوزِ دلِ حافظِ مسکین

      از شمع بپرسید که در سوز و گداز است


      🤍💙💚💛💚💜

      🙏پروردگارا شکرت ،عاشقت هستیم
      در هرنفس باهر نفس وبرای هرنفس
      متشکر هستیم و شکرگزار درگاه مهربانیت
      برای حیات برای زندگی برای جان🙏
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۲
      درود بانو قشقایی گرامی خندانک
      خیلی خوب کاری کردید جداگانه به این موضوع پرداختید خندانک
      دیشب یک بار خواندم و حتما باز هم خواهم خواند.سپاس از اشتراک🙏🙏🙏
      منیژه قشقایی
      منیژه قشقایی
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۱۵
      زنده باشید جناب ابراهیمی امیدوارم مفید واقع شود ،وظیفه است و باعث افتخار بزرگوار🙏 خندانک
      ارسال پاسخ
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۲۴
      خندانک خندانک خندانک
      محمدرضا صدقی
      محمدرضا صدقی
      يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۲:۳۵
      درود استاد خسته نباشید

      🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸
      🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸
      🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸
      🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸
      🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸
      🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸
      🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0