سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        کاشکی

        شعری از

        محمد حسین اخباری

        از دفتر دیوان چشمانت نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ۰۳:۱۲ شماره ثبت ۴۰۲۹۹
          بازدید : ۵۹۹   |    نظرات : ۳۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد حسین اخباری

        کاشکی یک روز،مهمان سرایت می شدم
        محو چشمان نجیب و دلربایت می شدم
        از زمین تا آسمانم برد عشق نابِ تان
        کاش خیلی پیش از اینها آشنایت می شدم
        کاشکی روزی سه وعده صبح و ظهر و شامگاه
        من فدایت، من فدایت ، من فدایت می شدم
        کاش، تنها من از این دلدادگانِ مدّعی
        عاشق و دلدا ده ی بی مدّعایت می شدم
        چون به لوح خاطرم غیر ازتو نقشی نیست، کاش
        من فقط تصویر قاب چشمهایت می شدم
        خرداد 93 تهران
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        رضا محمدی (شب افروز)
        پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۹:۲۸
        یک نظر کردی و من امشب شدم خواهان تو
        جان من قربانی این عشق بی پایان تو
        کوچه های خلوت دل انتظارت می کشد
        کی شود در خلوت این دل شوم مهمان تو
        تا کجا و کی نمی دانم ولیکن میشود
        من بگیرم در بغل آن مدفن پنهان تو
        مادرم زهرا(س) به جان کودک شش ماه ات
        گر لیاقت باشدم جان را کنم قربان تو
        -------------
        شب افروز 15/11/94
        این بداهه تقدیم به استاد خباز عزیزم
        یا حق
        محمد عباسی سراب
        دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۴۹
        سلام استاد عزیز
        بسیار زیبا
        کاش خیلی پیش از اینها آشنایت می شدم
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0