سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
    13 ذو القعدة 1445
      Monday 20 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

        جاده حیران

        شعری از

        علی معصومی

        از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۲۹۳۱۴
          بازدید : ۵۵   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        جاده حیران
        پیله کن پنجره سمت خیابانت را
        تازه کن جلوه خورشید درخشانت را
        پرده را پس بزن و با همه زیبائی
        ساده کن دیدن گلچهره خندانت را
        زنبقی را به سر دوش تو خواهد رویاند
        شانه کن خرمن موهای پریشانت را
        عاشقی، رهگذر کوچه زیبایی هاست
        باده کن مستی انگور دو چشمانت را
        بوسه از لعل بدخشان تو چین دارد
        خنده کن خاطره چاک گریبانت را
        نوش جانی که علاج من دیوانه شوی
        چاره کن دلشده بی سر و سامانت را
        تا بیاندازی ام چاله به چاه دیگری
        زنده کن حادثه جاده حیرانت را
        ♤♤♤
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        ۲ هفته پیش
        درود استاد عزیز
        غزلی ناب و زیباست
        دستمریزاد خندانک
        علی مزینانی عسکری
        ۲ هفته پیش
        درود استاد ارجمند
        عالی است
        دستمریزاد
        خندانک خندانک خندانک
        محمد اکرمی (خسرو)
        ۲ هفته پیش
        درود جناب معصومی
        بسیار زیبا سرودید
        موفق باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        نرگس زند (آرامش)
        ۲ هفته پیش
        درود بر استاد عزیز خندانک
        موفق باشید خندانک زیباست خندانک
        فرامرز عبداله پور
        ۲ هفته پیش
        درود و سلام
        جناب نجفی عزیر
        خیلی ممنون وتشکر ازحضور
        همیشه سبزتان
        🙏❤⚘
        زنده باشید به مهر
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0