سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        فریاد عاشق

        شعری از

        محمد رضا علیپور باغدشت (رایین)

        از دفتر دیوان رایین نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۱۶ شماره ثبت ۱۲۴۵۰۲
          بازدید : ۲۴۰   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد رضا علیپور باغدشت (رایین)
        آخرین اشعار ناب محمد رضا علیپور باغدشت (رایین)

        «دیر کردی نیمه‌ی عاشق ترم را باد برد »
        که مرا تا اندیشه‌ی دیوانه‌ی غم باد برد
         
        در جواب ، او غزلهای مرا دیوانه ساخت 
        رایین از دست او ، فریاد ، فریاد، فریاد برد
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۴
        زیبا بود خندانک
        شاهزاده خانوم
        جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۳۵
        درود مرد جوان خندانک
        موفق باشید خندانک
        مریم کاسیانی
        پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۳
        درود بر شما شاعر گرامی
        مصرع اول را در گیومه قرار دهید و می توانید در پی نوشت
        نام شاعرش را ذکر کنید🙏🏻
        سعید ابول مشدی
        جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۴۵
        درود👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏
        جواد کاظمی نیک
        جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۰۵
        درودبرشما زیبابود 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
        🌺🌺🌺🌺🌺
        🪻🪻🪻🪻
        🌼🌼🌼
        🥀🥀
        💮
        علیرضا جهان آرا (جهان)
        پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۵۹
        درود بر شما
        بسیار زیبا کسروده شما
        موفق باشید🙏🌺🌺🌺🌺🌺💐
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0