سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        معلم

        شعری از

        نادر ابراهیمیان

        از دفتر گلبرگ نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ شماره ثبت ۷۷۴۷۳
          بازدید : ۶۹۴   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر نادر ابراهیمیان

        من یک معلمم
        چون دانه هاب بکر برف
        تا خونی جاری شوم در رگبرگ های سرو های جوان
        من یک معلمم
        و با برگ های سروهایی که به سوی نور
        زبانه می کشند 
        به آسمان می روم
        نادر ابراهیمیان
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        علی مزینانی عسکری
        دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱
        درود برشما جناب ابراهیمیان گرامی
        به راستی شغل پیامبرگونه است
        احسنت
        خندانک خندانک خندانک
        رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
        دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۷
        درود بر شما بزرگوار
        زنده و پاینده باشید معلم گرانقدر
        آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
        دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۵۲
        درودها استاد................. خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۲۱:۲۴

        کوتاه
        بسیار زیبا
        لطیف ودلنشین بود
        مانا وبرقرار
        باشی شاعر گرامی
        خندانک خندانک خندانک
        مسعود میناآباد  مسعود م
        دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۳۸
        سلام :

        آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم
        آن توبهء صدســـــــــاله به پیمانه شکستیم
        از آتش دوزخ نهراسیـــــــم که آن شب
        ما توبه شـــــــــــــکستیم ولی دل نشکستیم
        .
        هشتم مهرماه، روجهانی بزرگداشت منزلت مولانا، گرامی باد
        ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خندانک خندانک خندانک
        درود .........
        نادر ابراهیمیان
        پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۹
        درود و سپاس از همه ی دوستان
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0