سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        نا تمام

        شعری از

        مهدی محمدی

        از دفتر اشعار نو (نیمایی، سپید، شعر کوتاه) نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۴۵ شماره ثبت ۱۲۷۹۵۱
          بازدید : ۱۵۴   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         
        چشمان تو نوازنده ست
        من به همه چیز می اندیشم
        بر پرده ی شب همه چیز بدل از عصیان بود و 
        غم بر دلم چنگ می انداخت
        که موسیقیِ باران در گوشه ی چشمت 
        شور به پا کرد
        به خدایی که حوا را از پهلوی آدم آفرید 
        در هوای بارانیِ چشمانت گوشه گیر ترینم
        آنگاه که سالکِ بی انتظار چشمانت خیس و سر به زیر،
        ردّ پای نگاه مرا می گرفت 
        رویای من از ناودان چشم تو با اجرای بی امان بارید
        برای من بمان که سرخیِ غروبی نابالغم 
        هنوز در التماسِ لحظه ی ابتلا
        گرمای آغوشت رنگ غالب تهی کرده ی وجودم 
        دل مغلوبم آهِ سوزان می کشد 
        مثل یک نقاشی باز هم در رویای من باران شو
        ناتمامِ تو خواهم بود
         
         
        ۱۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0