سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        ناله کن مرغ سحر

        شعری از

        علی اصغر رضایی مقدم(کاروان )

        از دفتر نجواهای تنهایی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۰۳ شماره ثبت ۶۸۳۳۸
          بازدید : ۵۷۴   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی اصغر رضایی مقدم(کاروان )
        آخرین اشعار ناب علی اصغر رضایی مقدم(کاروان )

        ناله کن مرغ سحر،اینجا کسی بیدار نیست
        در خروش ناله هایت،پاسخی در کار نیست
        ناله حق،سر بده،دستان حق را بسته اند
        گر چه جای مرغ حق،جز بر فراز دار نیست
        ناله سر کن آتشی در خرمنی خاموش زن
        چون خروش آتشی در خرمن افکار نیست
        ناله های روضه های صدهزاران ناله گر
        مرغ حق!با ناله ها و ضجه هایت،یار،نیست
        ناله کن مرغ سحر،ققنوس حق،آتش گرفت
        جوشش حقی نو از خاکستر پندار نیست
        دشمنان حق،به گرد خانه ها صف بسته اند
        دیگر اما غیرتی،مرد صف پیکار،نیست
        چون چراغ خانه را دزدان به یغما برده اند
        هیچ نوری،روشنی بخش شبان تار،نیست
        ناله کن مرغ سحر،قارون،خدایی میکند
        شهر،دیگر دست مردان نکوکردار نیست
        مجلس این شهر، تا میدان اشرافیگریست
        سهم دستان تهی،جز ناله تبدار نیست
        ناله کن مرغ سحر! چون پیشوای شهر تو
        دزد راه کاروان ماست،او عیار نیست
                                              ع.ر.کاروان
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        همایون طهماسبی (شوکران)
        يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹
        درودتان جناب کاروان
        قلمتان سبز
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        کبری یوسفی
        دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۰
        درود فراوان بر شما بزرگوار
        زیبا سروده اید
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0